Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Gordeldier
BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2008 11:17    Onderwerp: ratingconsequenties Reageer met quote

Ik speel een spel (egelrace) tegen iemand en bij de ratingconsequenties staat dit:

Ratingconsequenties (nu : 1782)
Winst: 1855
Gelijkspel: 1870
Verlies: 1771

Hoe kun je met een gelijkspel meer rating krijgen dan met winst?
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9979
Leeftijd: 52
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2008 11:37    Onderwerp: Re: ratingconsequenties Reageer met quote

Gordeldier schreef:
Ik speel een spel (egelrace) tegen iemand en bij de ratingconsequenties staat dit:

dat is een soort eigenaardigheid als je volgens mij nog net op een voorlopige rating zit op 14 spellen.
Gordeldier
BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2008 11:44    Onderwerp: Re: ratingconsequenties Reageer met quote

bram schreef:
Gordeldier schreef:

dat is een soort eigenaardigheid als je volgens mij nog net op een voorlopige rating zit op 14 spellen.

Dat wordt lastig, want ik heb nog maar 2 spellen gespeeld
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9979
Leeftijd: 52
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2008 11:56    Onderwerp: Reageer met quote

ok, dan is het toch beter om te winnen, omdat er bij het volgende spel wat je afrond toch weer gekeken wordt naar de vorige spellen.
Gordeldier
BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2008 12:03    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt.
Naar boven
vogidofan
BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2008 13:20    Onderwerp: Re: ratingconsequenties Reageer met quote

Gordeldier schreef:

waar kun je die ratingconsequinties zien
Naar boven
ponnukiOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 206
Leeftijd: 49
BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2008 13:22    Onderwerp: Re: ratingconsequenties Reageer met quote

vogidofan schreef:

Op de pagina van het spel, ergens rechtsboven zit een link met de tekst [i]. Als je daarop klikt, zou je een popup met de ratingconsequenties moeten krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 90571
Leeftijd: 67
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2008 13:23    Onderwerp: Re: ratingconsequenties Reageer met quote

vogidofan schreef:
Gordeldier schreef:

Als je met iemand aan het spelen bent zie je rechts boven je zettenlijst [i] [spelnotitie] [f]. Klik je op die [i] dan zie je daar die Ratingconsequenties

Laatst aangepast door Marianne op Wo Jan 02, 2008 13:24, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
ponnukiOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 206
Leeftijd: 49
BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2008 13:24    Onderwerp: Re: ratingconsequenties Reageer met quote

bram schreef:
Gordeldier schreef:

Meer specifiek kan het volgensmij alleen gebeuren als je nog op 100% zit. Zolang je niet al je eerste 15 wedstrijden wint (of alle 15 verliest), zou het op de lange termijn niet nadelig moeten zijn om te winnen in plaats van gelijk te spelen of te verliezen.
Naar boven
vogidofan
BerichtGeplaatst: Wo Jan 02, 2008 13:25    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt!
Naar boven
toxoxOffline
Totaal berichten: 7
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Wo Apr 08, 2009 13:48    Onderwerp: Reageer met quote

Als het je echt lukt om gelijk te spelen met egelrace mag je best wel een hele hoge rating krijgen hoor. Volgens mij is dat nog niemand gelukt.
Naar boven
theobOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 23
Leeftijd: 58
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2016 22:26    Onderwerp: Reageer met quote

In spel egelrace nr. 84537 moet ik er in de kwartfinale 3 winnen om door te komen naar de halve en mijn TPR is toch een stuk hoger ? Wil je het eens nakijken of dat klopt . Wil het weten wat er nou nier goed zit maar het zal vast wel aan mij liggen hoor en maak me er verder ook totaal niet druk om want het is maar een spel he haha . Ben wel benieuwd .

Vr.gr, Theob
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
HoofdpijnOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 1388
Leeftijd: 61
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2016 22:38    Onderwerp: Reageer met quote

theob schreef:
In spel egelrace nr. 84537 moet ik er in de kwartfinale 3 winnen om door te komen naar de halve en mijn TPR is toch een stuk hoger ? Wil je het eens nakijken of dat klopt . Wil het weten wat er nou nier goed zit maar het zal vast wel aan mij liggen hoor en maak me er verder ook totaal niet druk om want het is maar een spel he haha . Ben wel benieuwd .

Vr.gr, Theob

Je TPR na de 1e ronde is wel hoger, maar voor de berekening van de TPR na een eventuele 2-2 in de kwartfinale moet je de beginrating van de tegenstander in die kwartfinale meetellen. Jouw beginrating is een stuk hoger dan die van je tegenstander, en omdat het 4 partijen betreft werkt dat verschil behoorlijk door in de gemiddelde beginratings van al de tegenstanders in het toernooi.
Naar boven
theobOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 23
Leeftijd: 58
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Feb 07, 2016 23:25    Onderwerp: Reageer met quote

Hoofdpijn schreef:
theob schreef:

Vr.gr, Theob

Je TPR na de 1e ronde is wel hoger, maar voor de berekening van de TPR na een eventuele 2-2 in de kwartfinale moet je de beginrating van de tegenstander in die kwartfinale meetellen. Jouw beginrating is een stuk hoger dan die van je tegenstander, en omdat het 4 partijen betreft werkt dat verschil behoorlijk door in de gemiddelde beginratings van al de tegenstanders in het toernooi.

Dank je wel voor de uitleg .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: