FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dolfeintje
BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 16:40    Onderwerp: dobbelen Reageer met quote

hoi hoi

ja erg leuk weer dobbel toernooi wil wel graag mee doen Wink

groetjes dolfeintje
Naar boven
volysOffline

Totaal berichten: 795
Leeftijd: 55
Geslacht: Man
Belgium
BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 18:04    Onderwerp: dobbelspel Reageer met quote

als je wil mag je mij ook erbij zetten heb al op nr 3 gestaan nu voorlopig 1720
Bunkerbeest
BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2007 22:51    Onderwerp: Reageer met quote

Tot mijn grote verbazing blijk ik in de top-100 te staan, dus mag ik mee doen?
Naar boven
Johanan
BerichtGeplaatst: Za Dec 08, 2007 12:06    Onderwerp: Reageer met quote

als er nog plek is, schrijf mij maar in
Naar boven
NaniekeOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 1041
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2007 10:49    Onderwerp: meedoen toptoernooi dobbelspel Reageer met quote

Ik wil graag meedoen. Ratinglijst op dit moment: nr. 28

Nanieke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
verwi01
BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 23:54    Onderwerp: Reageer met quote

@ Darkone - wanneer sluit de inschrijving eigenlijk, en ga je het toernooi starten? Ik heb eerder al een post gedaan hoe het zat met niet-VIP's.... inmiddels heb ik een toernooi afgelopen en het zou handig zijn om te weten of ik m'n 3e toernooi vrij moet houden Smile . Ik denk trouwens dat wel meer mensen benieuwd zijn naar de stand van zaken

Alvast bedankt voor je reactie
WV

Laatst aangepast door Gast op Wo Dec 12, 2007 9:21, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
ahatje
BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 1:06    Onderwerp: Reageer met quote

verwi01 schreef:
@ Darkone - wanneer sluit de inschrijving eigenlijk, en ga je het toernooi starten? Ik heb eerder al een post gedaan hoe het zat met niet-VIP's.... inmiddels heb ik een toernooi afgelopen zijn en het zou handig zijn om te weten of ik m'n 3e toernooi vrij moet houden Smile . Ik denk trouwens dat wel meer mensen benieuwd zijn naar de stand van zaken

WV

Hier sluit ik me bij aan
Naar boven
yvonne79
BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 14:24    Onderwerp: Reageer met quote

ahatje schreef:
verwi01 schreef:
@ Darkone - wanneer sluit de inschrijving eigenlijk, en ga je het toernooi starten? Ik heb eerder al een post gedaan hoe het zat met niet-VIP's.... inmiddels heb ik een toernooi afgelopen zijn en het zou handig zijn om te weten of ik m'n 3e toernooi vrij moet houden Smile . Ik denk trouwens dat wel meer mensen benieuwd zijn naar de stand van zaken

WV

Hier sluit ik me bij aan

Cool en ik ook!
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 16:57    Onderwerp: Reageer met quote

yvonne79 schreef:
ahatje schreef:
verwi01 schreef:

WV

Hier sluit ik me bij aan

Cool en ik ook!

Je hoeft voor toptoernooien geen toernooi vrij te houden
Naar boven
TheTimmyOffline

Totaal berichten: 3985
Leeftijd: 36
Geslacht: Man
Seychelles
BerichtGeplaatst: Do Dec 13, 2007 11:22    Onderwerp: Reageer met quote

wellicht een keer van start gaan?
sylvia1964Offline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 3
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Do Dec 13, 2007 11:35    Onderwerp: toptoernooi Reageer met quote

Ik wou me graag opgeven voor deelanme aan het toptoernooi. Mijn ratin gis 1662 op dit moment maar vindt dat dit n momentopname is. Ik heb al 15 toernooien gewonnen met dobbelen en sta ook in de top 100. Ik zou het dus heel leuk vinden als ik een kans kreeg me in dit toernooi te kunnen bewijzen. Laughing

met vriendelijke groeten
sylvia
Naar boven
TheDarkOne
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 2:10    Onderwerp: Reageer met quote

verwi01 schreef:
@ Darkone - wanneer sluit de inschrijving eigenlijk, en ga je het toernooi starten? Ik heb eerder al een post gedaan hoe het zat met niet-VIP's.... inmiddels heb ik een toernooi afgelopen en het zou handig zijn om te weten of ik m'n 3e toernooi vrij moet houden Smile . Ik denk trouwens dat wel meer mensen benieuwd zijn naar de stand van zaken

WV

A.s zondag sluit de inschrijving en word de deelnemerslijst bekend.
Naar boven
SprinterOffline

Totaal berichten: 137
Geslacht: Onbekend
Noordbrabant
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 4:02    Onderwerp: sluiting toptoernooi Reageer met quote

vind een datum als 16 december wel erg laat als begin of sluitdatum als het toernooi over 2007 zou moeten zijn ????? backgammon is dan wel een spel dat wat sneller afgelopen is maar toch net voor kerst en nieuw !!!
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 11:04    Onderwerp: Re: sluiting toptoernooi Reageer met quote

Sprinter schreef:
vind een datum als 16 december wel erg laat als begin of sluitdatum als het toernooi over 2007 zou moeten zijn ????? backgammon is dan wel een spel dat wat sneller afgelopen is maar toch net voor kerst en nieuw !!!

waar staat dan dat het toernooi over 2007 zou moeten zijn?
Naar boven
sonja1963
BerichtGeplaatst: Vr Dec 14, 2007 20:49    Onderwerp: Reageer met quote

ja de rating stand is inderdaad maar een momentopname,vandaag kun je in de top honderd staan en over een week sta je misschien nog niet meer bij de eerste driehonderd,dus het is niet eerlijk om daar een keus uit te maken

groetjes sonja
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9

Ga naar: