FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ponnukiOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 204
Leeftijd: 46
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 15:37    Onderwerp: Waarom gewonnen? Reageer met quote

Spel 6068656 staat aangegeven als door mij gewonnen, maar ik zie niet in waarom. Heeft mijn tegenstander opgegeven (gezien de stelling niet geheel onlogisch), maar waarom zie ik dat dan niet in de zettenlijst staan? Of is er een regel dat bij een bepaalde stand (geen eilanden voor 1 speler en minimaal x voor de andere of zo) de partij tussentijds gewonnen verklaard wordt? In dat laatste geval zou het goed zijn dat in de regels te vermelden, ik heb het niet kunnen vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9846
Leeftijd: 49
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 15:56    Onderwerp: Re: Waarom gewonnen? Reageer met quote

ponnuki schreef:
Spel 6068656 staat aangegeven als door mij gewonnen, maar ik zie niet in waarom. Heeft mijn tegenstander opgegeven (gezien de stelling niet geheel onlogisch), maar waarom zie ik dat dan niet in de zettenlijst staan? Of is er een regel dat bij een bepaalde stand (geen eilanden voor 1 speler en minimaal x voor de andere of zo) de partij tussentijds gewonnen verklaard wordt? In dat laatste geval zou het goed zijn dat in de regels te vermelden, ik heb het niet kunnen vinden.

Als in ronde 2 of 3 je tegenstander geen enkele kahunasteen meer heeft heb je gewonnen. Dit is idd niet vermeld in de spelregels, dat ga ik doen.
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 15:58    Onderwerp: Reageer met quote

Humz het klopt toch niet helemaal, het eindige als je geen staafje meer hebt. Dus het is een bug. Ik zal die er uithalen!
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 16:10    Onderwerp: Reageer met quote

bug gevonden, spelregels aangepast en zet teruggenomen.
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: