Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ThibautMax
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2007 19:12    Onderwerp: Wie helpt me de finale van Pepsi max 4 op een rij te winnen. Reageer met quote

Beste lezer,

Ik ben uitverkoren tot 1 van de 8 finalisten die live mogen gaan spelen met een 14 meter hoog 4 op een rij spel met levende "jetons".

Hoe ben ik in de finale gekomen? Niet door mijn 4 op een rij capaciteiten maar door het beantwoorden van een schiftingsvraag.

Ik zou graag winnen dus ging ik wat op zoek naar een bepaalde strategie om 4 op een rij te spelen en die is er dus blijkbaar maar ik kan er niet echt aan uit.

Zijn er mensen die me kunnen helpen de kneepjes van 4 op een rij aan te leren want ik zou graag die wedstrijd winnen.

De hoofdprijs is een macbook (laptop van mac). Dit zou zeer mou meegenomen zijn om mijn studies voort te zetten.

Voorbeeld van het levensechte spel: http://www.marketinginteractive.be/?p=416

Alle hulp zou super welkom zijn !

Mensen kunnen me mailen op dit e-mail adres: thibaut[@]telenet.be (de [] weg laten, deze heb ik erbij geplaatst om geen spam mail te ontvangen)

Ik hoop dat ik snel wat respons krijg van mensen die 4 op een rij volledig beheersen en hun ervaring over willen dragen.

De finale vindt plaats op 22 september.... Redelijk kortbij vind ik.

Alvast bedankt,
Thibaut
Naar boven
RAKokOffline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 775
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2007 19:19    Onderwerp: Reageer met quote

Waarvoor speel je niet een unrated spel tegen de top. Er zijn er zeker een aantal die je wat willen leren. Competitie maakt het voor hun ook leuker. Very Happy

De link is: http://www.jijbent.nl/team.php?id=42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
de-ik--ki-edOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 404
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Sep 04, 2007 19:38    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil je wel iets leren. Daag me maar uit als je wil. Verder is kijken op de wiki-pagina wel nuttig Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Dansgek
BerichtGeplaatst: Wo Sep 05, 2007 10:55    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zag dat het op een 7x6 bord wordt gespeeld, dit is een slechte zaak aangezien die al lang uitgerekend is.
Naar boven
caesar007
BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2007 19:37    Onderwerp: Reageer met quote

Dansgek schreef:
Ik zag dat het op een 7x6 bord wordt gespeeld, dit is een slechte zaak aangezien die al lang uitgerekend is.

ja , maar zoals deze persoon zegt ..... ze staan er niet omdat ze goed zijn in 4R , maar omdat ze een schiftingsvraag juist hebben beantwoord. Het kan best zijn dat als je redelijk 4R kan spelen je zo die andere 7 van het bord veegt.

En ja theoretisch is 7x6 al lang uitgerekend, maar hoeveel mensen kennen het spelletje perfect en kunnen dit ook live perfect spelen ! Ik denk dat met een goede basis je dat zo wint .... tenzij je pech hebt dat er iemand tussenzit die vroeger nog heel veel 4R heeft gespeeld op een 7x6 bord en die geel heeft tegen jou ... . Want zolang jij met geel mag spelen is er sowieso niks aan de hand en als ik het goed lees is het een heel groot bord met levende stukken .... verre van ideaal voor perfect spel zou ik zeggen.

Ik zou deze persoon aanraden om goed de basis van het spel te leren en met een paar simpele regels kan je zowat 80/90% van de stellingen oplossen en vooral het jezelf niet moeilijk maken met geel en voor de makkelijkste winnende zet te kiezen.
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2007 20:02    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb een keer tegen iemand live gespeeld die het heel vaak gespeeld had op 7x8 vroeger, maar die kon met geel en rood niet winnen Wink zoveel verschil maakt de bordgrootte niet uit live. De kans dat je iemand tegen komt die live perfect kan spelen lijkt me heel erg klein omdat het toch de moeite niet loont om uberhaupt te proberen 4r perfect te kunnen spelen...

het rijensysteem kennen en mss een opening leren moet ws wel genoeg zijn
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Zo Sep 09, 2007 21:48    Onderwerp: Reageer met quote

1) Zoals hierboven gezegd: Zelf ken ik niemand die perfect speelt live, vergelijk het met schaken, ook bij 4R heb je als het ware grootmeesters, meesters, experten, amateurs.
Het mag dan al uitgerekend zijn, ik ben 100% zeker dat er vrijwel niemand het perfect speelt, omdat het toch niets oplevert van dat te kunnen Wink (Zoals Vinnie dus zei Razz )
2) Verder raad ik je aan eens rond te zoeken naar online computers die het perfect spelen (Mustrum bv.), daar kan je veel van leren, ten minste als je de basis snapt.
3) Je kan ook mij uitdagen op sites waar men 7x6 borden gebruikt, gelieve mij dan via pm te contacteren. Ik kan u wel het een en ander uitleggen Smile
En tips geven, waarmee je zelfs de geroutineerde speler kunt verslaan.
4) Je tegenstanders zullen toch al niet supergoed zijn zoals Caesar zegt Razz
Naar boven
winterklaas
BerichtGeplaatst: Zo Sep 30, 2007 19:25    Onderwerp: Reageer met quote

van deze kant slechts 1 aanvullende tip voor live spelen:

bekijk iedere zet de situatie tenminste 30 seconden, ook al zie je gelijk dat je maar 1 goede zet kan doen. neem de tijd.
Naar boven
winterklaas
BerichtGeplaatst: Zo Sep 30, 2007 19:27    Onderwerp: Reageer met quote

oops, ehm, ik zal ook eens de tijd nemen om te lezen wanneer het tournooi is.

hoe ging het?
Naar boven
stino
BerichtGeplaatst: Vr Dec 28, 2007 13:41    Onderwerp: Reageer met quote

winterklaas schreef:
oops, ehm, ik zal ook eens de tijd nemen om te lezen wanneer het tournooi is.

hoe ging het?

Mss wel een heel late opmerking, maar hij heeft het gewonnen Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: