FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dansgek
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 8:39    Onderwerp: Reageer met quote

Helaas heb ik een partij verloren op tijd tegen Walter, echter stond Walter hier wel beter (nog niet beslist maar wel bijna). Sorry Walter en de rest, de laatste tijd heb ik het een beetje te druk met andere zaken....
Naar boven
Sabotage
BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2007 20:15    Onderwerp: Reageer met quote

TheTimmy schreef:
Pluto en Sabotage stellen teleur

Ik kan niet anders doen dan dit beamen Sad
Naar boven
Poll621
BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2007 22:09    Onderwerp: Reageer met quote

TheTimmy schreef:
Het toernooi is al goed bezig:

Poule 1:
walterknight maakt zijn rating waar, de vraag is wat hoeksmarp gaat doen. Waarschijnlijk gaan deze 2 spelers door

Poule 2:
Christo en johan1001 hebben zich geplaatst voor de kwartfinales. pluto en sabotgae stellen teleur

Poule 3:
mrynders (hoogste rating) gaat niet door. Vinnie maakt daarentegen zijn wildcard waar, door met 8 punten door te gaan. Poll621 wint met 12 punten de poule

Poule 4:
Weer een verrassende wildcard. Anemoonvisje heeft ook aan 8 punten genoeg en Rumm laat zien dat hij de hoogste rating van de poule heeft door 12 punten te scoren.

Toch weer een verrassing in poule 1! Walterknight wordt 'uiteraard' poulewinnaar, maar Dutchyx wordt tweede!

Volgens mij worden dit de kwartfinales:
walterknight (2129) - Anemoonvisje (1635)
Christo (1961) - Dutchyx (1884)
Poll621 (1982) - johan1001 (1805)
Rumm (2000) - Vinnie (1655)

Durft al iemand een voorspelling te doen welke personen de halve finale halen?
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2007 22:48    Onderwerp: Reageer met quote

Ik denk dat dit het einde gaat worden van de wildcards, walterknight en Rumm gaan de halve finale wel halen. Zou verder mn geld wel op Poll zetten, de laatste is lastiger... denk Dutchyx

Ik ga het Rumm natuurlijk wel lastig maken, maar als ie ook nog eens tpr voordeel heeft (toch 2 partijen meer gewonnen dan ik) wordt het erg lastig.
Naar boven
Poll621
BerichtGeplaatst: Za Sep 22, 2007 16:53    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn voorspelling is:

walterknight (2129) - Anemoonvisje (1635) -> 6-2
Christo (1961) - Dutchyx (1884) -> 4-4 voordeel voor Christo
Poll621 (1982) - johan1001 (1805) -> 4-4 Voordeel voor Poll621
Rumm (2000) - Vinnie (1655) -> 8-0

Al weet ik natuurlijk niet of bij de gelijke spelen het voordeel in tpr zo uitpakt.
Naar boven
Pjotter
BerichtGeplaatst: Za Sep 22, 2007 16:59    Onderwerp: Reageer met quote

Spijtig heb ik 3spellen op tijd verloren, de andere 3 won ik wel...
Spellen verloor ik al na 2zetten dus was nog niet eens gegeten. Spellen die ik won, won ik nadat we waren uitgegeten echt stom dat ik door me tijd ben gegaan maarja... ook al bij zeeslag met 4spellen. Sad
Naar boven
Poll621
BerichtGeplaatst: Za Sep 22, 2007 22:45    Onderwerp: Reageer met quote

Pjotter schreef:
Spellen verloor ik al na 2zetten dus was nog niet eens gegeten. Spellen die ik won, won ik nadat we waren uitgegeten echt stom dat ik door me tijd ben gegaan maarja... ook al bij zeeslag met 4spellen. Sad

Geef je dan niet op voor 'n toptoernooi...
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Zo Sep 23, 2007 12:55    Onderwerp: Reageer met quote

je hebt ook wel van de 3 hoogst gerate spelers verloren, dus dat je dan de overige 3 wint zegt niet dat je anders doorgegaan was...
Naar boven
Pjotter
BerichtGeplaatst: Zo Sep 23, 2007 15:53    Onderwerp: Reageer met quote

Poll621 schreef:
Pjotter schreef:

Ik plan het toch niet om door me tijd te gaan, door omstandigheden had ik lange tijd geen internet. Was hier uitgevallen en ging lang weekend naar vakantie huis waar er geen internet was.
Naar boven
Poll621
BerichtGeplaatst: Zo Sep 23, 2007 18:17    Onderwerp: Reageer met quote

Pjotter schreef:
Poll621 schreef:
Pjotter schreef:

Ik plan het toch niet om door me tijd te gaan, door omstandigheden had ik lange tijd geen internet. Was hier uitgevallen en ging lang weekend naar vakantie huis waar er geen internet was.

Tja, dan is het idd overmacht en erg jammer! Met name dat je niet een puntje van Rumm heb afgesnoept, waardoor hij nu in de kwart een hoog tpr heeft Wink Volgende keer beter...
Naar boven
TheDarkOne
BerichtGeplaatst: Ma Sep 24, 2007 15:41    Onderwerp: Reageer met quote

Pjotter schreef:
Poll621 schreef:
Pjotter schreef:

Dan zijn er altijd nog wel vrienden of kennissen die internet hebben toch ? Wink
Naar boven
Pjotter
BerichtGeplaatst: Di Sep 25, 2007 15:06    Onderwerp: Reageer met quote

TheDarkOne schreef:
Pjotter schreef:
Poll621 schreef:
Pjotter schreef:

Dan zijn er altijd nog wel vrienden of kennissen die internet hebben toch ? Wink

Ik zit in USA, die zijn niet zo makkelijk te bereiken, tijdverschil, drukte, telefoon verbinding alleen in het vaste huis om goedkoop te kunnen bellen.

Don`t worry ik heb een goed excuus, ben niet iemand die zomaar door zijn tijd gaat.
Naar boven
Poll621
BerichtGeplaatst: Do Sep 27, 2007 12:27    Onderwerp: Reageer met quote

Pjotter schreef:
TheDarkOne schreef:
Pjotter schreef:
Poll621 schreef:
Pjotter schreef:

Ik zit in USA, die zijn niet zo makkelijk te bereiken, tijdverschil, drukte, telefoon verbinding alleen in het vaste huis om goedkoop te kunnen bellen.

Don`t worry ik heb een goed excuus, ben niet iemand die zomaar door zijn tijd gaat.

Uiteindelijk ga je dus niet door. Heb je wel een idee wie er naar de halve finales gaan?
Naar boven
Pjotter
BerichtGeplaatst: Vr Sep 28, 2007 15:27    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn voorspelling is:

walterknight (2129) - Anemoonvisje (1635) -> 8-0
Christo (1961) - Dutchyx (1884) -> 6-2
Poll621 (1982) - johan1001 (1805) -> 8-0
Rumm (2000) - Vinnie (1655) -> 6-2
Naar boven
Vinnie
BerichtGeplaatst: Ma Okt 08, 2007 22:14    Onderwerp: Reageer met quote

Rumm (2000) - Vinnie (1655) -> 2-6 #Multi #Multi die heeft iedereen alvast verkeerd gegokt Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7

Ga naar: