FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TransAm70
BerichtGeplaatst: Zo Jan 21, 2007 20:42    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:
Een aantal mensen hebben toch problemen met de dobbelstenen die of bevriezen of niet de juiste ogen laten zien.

je kunt nu in je profiel de rollende dobbelstenen uit zetten!

Goede verbetering!! Niet alleen heb je meteen in beeld wat je gegooid hebt, het werkt ook sneller waardoor je sneller kan doorgaan met zetten...
Naar boven
GinekeOffline
Totaal berichten: 2
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Mei 17, 2007 21:46    Onderwerp: Rollende dobbelstenen in dobbelspel Reageer met quote

Ik heb in een bepaald partiijtje dobbelspel, steeds last van dobbelstenen die 'opnieuw gaan rollen'. In eerste instantie gebeurde dit alleen wanneer ik na drie worpen de zet invulde (dan rolden een paar dobbelstenen opnieuw, overigens ook wel een keer in mijn voordeel). Maar daarnet begonnen de twee stenen die ik vast had gelegd ná de volgende worp ('die uitgerold was') ook nog eens te rollen! Ik baal hier behoorlijk van! Hoe kan dit? In de andere dobbelspel partijtjes (ook de andere die nu lopen) heb ik gelukkig geen problemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 86261
Leeftijd: 66
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Mei 17, 2007 21:51    Onderwerp: Re: Rollende dobbelstenen in dobbelspel Reageer met quote

Gineke schreef:
Ik heb in een bepaald partiijtje dobbelspel, steeds last van dobbelstenen die 'opnieuw gaan rollen'. In eerste instantie gebeurde dit alleen wanneer ik na drie worpen de zet invulde (dan rolden een paar dobbelstenen opnieuw, overigens ook wel een keer in mijn voordeel). Maar daarnet begonnen de twee stenen die ik vast had gelegd ná de volgende worp ('die uitgerold was') ook nog eens te rollen! Ik baal hier behoorlijk van! Hoe kan dit? In de andere dobbelspel partijtjes (ook de andere die nu lopen) heb ik gelukkig geen problemen.

Bij je instellingen kun je aangeven wel of geen rollende stenen.
coruri
BerichtGeplaatst: Vr Mei 18, 2007 15:44    Onderwerp: Reageer met quote

Ja ik had hier ook last van . Ik ga deze tip ook proberen. Very Happy Bedankt
Naar boven
groentje1980
BerichtGeplaatst: Do Mei 24, 2007 15:42    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor de tip; ik had ook last van 'vastzittende' dobbelstenen.
Naar boven
beginner
BerichtGeplaatst: Di Aug 21, 2007 18:15    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb ook wel eens last van vastzittende stenen, ik ben er nu vanaf, ik heb ze ingesmeerd met olie.. Laughing
Naar boven
wilhelmina
BerichtGeplaatst: Zo Okt 14, 2007 21:24    Onderwerp: hapering Reageer met quote

Ik kreeg 4 tweeen en de 5e gooide ik in de tweede beurt ,ik wilde het net invullen werd het alsnog een 6 hoe kan dat?
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Okt 14, 2007 21:26    Onderwerp: Re: hapering Reageer met quote

wilhelmina schreef:
Ik kreeg 4 tweeen en de 5e gooide ik in de tweede beurt ,ik wilde het net invullen werd het alsnog een 6 hoe kan dat?

Je kunt bij je instellingen de animatie van de rollende dobbelstenen uitzetten.
Dan heb je daar geen last meer van.
ollie538
BerichtGeplaatst: Do Nov 15, 2007 8:22    Onderwerp: dobbelen Reageer met quote

mijn man en ik hebben last van dat wij met dobben geen zet kunnen doe dan springt de pagina steeds op dat wij niet ingelogt staan , de andere spelen kunnen we wel gewoon spelen , ra ra hoe kan dit
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Nov 15, 2007 9:31    Onderwerp: Re: dobbelen Reageer met quote

ollie538 schreef:
mijn man en ik hebben last van dat wij met dobben geen zet kunnen doe dan springt de pagina steeds op dat wij niet ingelogt staan , de andere spelen kunnen we wel gewoon spelen , ra ra hoe kan dit

Er is al diverse keren een oplossing gegeven om de cookies en tijd. internet bestanden te verwijderen.
Is dit al gedaan?
verwi01
BerichtGeplaatst: Di Dec 11, 2007 22:56    Onderwerp: Reageer met quote

Met het opschonen van cookies & temp files moet het inderdaad lukken...

Wat ik de laatste tijd wel irritant vind, is dat mijn stenen even verspringen, en dan even stoppen, pas daarna gaan rollen, en dan terechtkomen op de getallen die ik meteen in het begin al zie. Hebben meer mensen dit gezien? Enig idee wat de oorzaak kan zijn?

WV
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Dec 12, 2007 0:24    Onderwerp: Reageer met quote

verwi01 schreef:
Met het opschonen van cookies & temp files moet het inderdaad lukken...

Wat ik de laatste tijd wel irritant vind, is dat mijn stenen even verspringen, en dan even stoppen, pas daarna gaan rollen, en dan terechtkomen op de getallen die ik meteen in het begin al zie. Hebben meer mensen dit gezien? Enig idee wat de oorzaak kan zijn?

WV

Bij je instellingen kun je uitzetten dat de stenen rollen.
Werkt veel beter.
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: