Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
TransAm70 |
|
bram schreef: | Een aantal mensen hebben toch problemen met de dobbelstenen die of bevriezen of niet de juiste ogen laten zien.
je kunt nu in je profiel de rollende dobbelstenen uit zetten! |
Goede verbetering!! Niet alleen heb je meteen in beeld wat je gegooid hebt, het werkt ook sneller waardoor je sneller kan doorgaan met zetten... |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
Gineke Geregistreerd op: 18-5-2005 Totaal berichten: 2 Woonplaats: Utrecht Geslacht: Vrouw |
|
Ik heb in een bepaald partiijtje dobbelspel, steeds last van dobbelstenen die 'opnieuw gaan rollen'. In eerste instantie gebeurde dit alleen wanneer ik na drie worpen de zet invulde (dan rolden een paar dobbelstenen opnieuw, overigens ook wel een keer in mijn voordeel). Maar daarnet begonnen de twee stenen die ik vast had gelegd ná de volgende worp ('die uitgerold was') ook nog eens te rollen! Ik baal hier behoorlijk van! Hoe kan dit? In de andere dobbelspel partijtjes (ook de andere die nu lopen) heb ik gelukkig geen problemen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 86261 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 66 Geslacht: Vrouw |
|
Gineke schreef: | Ik heb in een bepaald partiijtje dobbelspel, steeds last van dobbelstenen die 'opnieuw gaan rollen'. In eerste instantie gebeurde dit alleen wanneer ik na drie worpen de zet invulde (dan rolden een paar dobbelstenen opnieuw, overigens ook wel een keer in mijn voordeel). Maar daarnet begonnen de twee stenen die ik vast had gelegd ná de volgende worp ('die uitgerold was') ook nog eens te rollen! Ik baal hier behoorlijk van! Hoe kan dit? In de andere dobbelspel partijtjes (ook de andere die nu lopen) heb ik gelukkig geen problemen. |
Bij je instellingen kun je aangeven wel of geen rollende stenen. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
coruri |
|
Ja ik had hier ook last van . Ik ga deze tip ook proberen. Bedankt |
|
Naar boven |
|
 |
 |
groentje1980 |
|
bedankt voor de tip; ik had ook last van 'vastzittende' dobbelstenen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
beginner |
|
ik heb ook wel eens last van vastzittende stenen, ik ben er nu vanaf, ik heb ze ingesmeerd met olie..  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
wilhelmina |
|
Ik kreeg 4 tweeen en de 5e gooide ik in de tweede beurt ,ik wilde het net invullen werd het alsnog een 6 hoe kan dat? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 86261 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 66 Geslacht: Vrouw |
|
wilhelmina schreef: | Ik kreeg 4 tweeen en de 5e gooide ik in de tweede beurt ,ik wilde het net invullen werd het alsnog een 6 hoe kan dat? |
Je kunt bij je instellingen de animatie van de rollende dobbelstenen uitzetten.
Dan heb je daar geen last meer van. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ollie538 |
|
mijn man en ik hebben last van dat wij met dobben geen zet kunnen doe dan springt de pagina steeds op dat wij niet ingelogt staan , de andere spelen kunnen we wel gewoon spelen , ra ra hoe kan dit |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
|
ollie538 schreef: | mijn man en ik hebben last van dat wij met dobben geen zet kunnen doe dan springt de pagina steeds op dat wij niet ingelogt staan , de andere spelen kunnen we wel gewoon spelen , ra ra hoe kan dit |
Er is al diverse keren een oplossing gegeven om de cookies en tijd. internet bestanden te verwijderen.
Is dit al gedaan? _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
verwi01 |
|
Met het opschonen van cookies & temp files moet het inderdaad lukken...
Wat ik de laatste tijd wel irritant vind, is dat mijn stenen even verspringen, en dan even stoppen, pas daarna gaan rollen, en dan terechtkomen op de getallen die ik meteen in het begin al zie. Hebben meer mensen dit gezien? Enig idee wat de oorzaak kan zijn?
WV |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
|
verwi01 schreef: | Met het opschonen van cookies & temp files moet het inderdaad lukken...
Wat ik de laatste tijd wel irritant vind, is dat mijn stenen even verspringen, en dan even stoppen, pas daarna gaan rollen, en dan terechtkomen op de getallen die ik meteen in het begin al zie. Hebben meer mensen dit gezien? Enig idee wat de oorzaak kan zijn?
WV |
Bij je instellingen kun je uitzetten dat de stenen rollen.
Werkt veel beter. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|