FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ikkhuh
BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2005 10:41    Onderwerp: Reageer met quote

maar het probleem is dat ik niet gooi en toch
veranderen een paar stenen.
en ik weet niet eens meer welk spellie het was Shocked
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 85279
Leeftijd: 65
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Sep 12, 2005 23:20    Onderwerp: Reageer met quote

Tot mijn stomme verbazing heb ik vanavond hetzelfde meegemaakt. Ik gooi en ik wacht even omdat ik naar mijn stenen kijk en me afvraag welke ik selecteren zal en ik ga er met mijn muis overheen om ze aan te klikken en ineens krijgen 2 stenen een andere kant boven. En dat niet eenmaal, nee, alle keren dat ik speel en selecteren wil. Totdat ik expres wachtte met mijn muis om te selecteren en ja hoor, 2 stenen draaiden zich gewoon nog eens om, terwijl ze al een tijdje stil lagen. Terwijl ik er nu niet met mijn muis bij was.
Zoiets vreemds heb ik nog nooit meegemaakt. Rolling Eyes
Ik gooi yathzee. Ze rollen alle 5. Heb ik speciaal op gelet. Ze liggen stil, ik blij, ik wacht even, vanwege het feit dat ze de hele avond al door blijven rollen, nee ze draaien niet meer verder, ik wil yathzee noteren en ineens draaien er 2 zich alsnog om Embarassed
Kevintju
BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2005 1:00    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb vandaag ook zoiets meegemaakt, maar niet in die vorm.

Ik ging naar één van mijn dobbelspel-spellen om een zet te doen en wilde kijken wat mijn tgenstander heeft gegooid. Zie ik daar alleen een streepje staan zonder getal erboven! Uiteraard is het in zo'n geval duidelijk dat er dus nog een plaatje niet geladen was, dus na een refresh zag ik die 9 gewoon staan Wink.
En ook bij schaken zag ik de koning van mijn tegenstander even niet waar die heen was gegaan, maar ook hier zag ik 'm weer na een refresh Wink.

M.a.w, jullie zien geen spoken, ik denk alleen dat de plaatjes soms niet laden tot je het weer een keer activeert (of heeel langzaam).
Naar boven
ikkhuh
BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2005 8:55    Onderwerp: Reageer met quote

marianne volgens mij hebben we gewoon pech Surprised Razz
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9881
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2005 9:27    Onderwerp: Reageer met quote

er zit een animatie in de dobbelstenen. Als je computer druk is, kan het soms even duren voordat die uitgespeeld is. Tenminste ik denk dat dit aan de hand is.
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2005 11:02    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:
er zit een animatie in de dobbelstenen. Als je computer druk is, kan het soms even duren voordat die uitgespeeld is. Tenminste ik denk dat dit aan de hand is.

Het zou inderdaad kunnen, ik was tegelijk ook op msn bezig. En later op de avond en nu ook vanmorgen doet alles het weer naar behoren.
Maar dan blijf ik het toch vreemd vinden dat ze eerst alle 5 draaiden en stillagen en na een klein tijdje er ineens toch weer stenen begonnen te draaien. Zeker nog niet uitgedraaid. Wink
Bedankt in ieder geval. Ik zal er nog eens op letten.
masterrick16
BerichtGeplaatst: Di Sep 13, 2005 17:53    Onderwerp: Reageer met quote

ik speel het ook veel en soms heb je heel veel geluk maar soms zijn bij elke potje de stenen gewoon niet leuk meer dan begin ik echt te twijfelen of het aan de tijd ligt dat ik achter de pc zit is het 5uur s'middags of s'avonds ik kijk er steeds meer naar...
gr rick
Naar boven
foul_ole_ron
BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2005 10:57    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Vertel mij dan eens waarom je bij een eerste worp 6 5 6 5 6 ALTIJD in de 2e worp 6 6 6 6 6 krijgt? Dat zijn wel maffe dobbelstenen dan he

Zodra ik weer wat dobbelspelletjes heb lopen zal ik nog wat combo's voor je uitzoeken, en als je ze dan zelf tegenkomt in een spel zul je zien dat je dezelfde uitkomst in een worp krijgt als dat ik je zei.

Ik kan er toch ook nix aan doen dat het zo geprogrammeerd is
En waarom zou ik erover gaan liegen

Toen ik dit las heb ik heb een programmaatje gemaakt dat automatisch de worpen logt (dacht er misschien iets minder een kansspelletje van te maken - zoals een woordentabel bij woordspel Wink ). Helaas is het NIET zo dat dezelfde worp 1 altijd dezelfde worp 2 oplevert.
Ik heb een paar keer dezelfde eerste worp gehad, maar heb nog nooit dezelfde worp 2 kunnen krijgen. (geldt ook voor worp 2->3)

Ik denk dat je gewoon geluk hebt gehad, of er zijn enkele combinaties waarvoor het wel geldt. Normaal gesproken werkt het helaas niet.
Naar boven
dustyrocky
BerichtGeplaatst: Di Sep 20, 2005 21:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik merk ook steeds vaker dat de dobbelstenen niet goed draaien. Zo denk je dat ze stilstaan, en dan heb ik aangegeven welke ik weer wil laten draaien, dan beginnen de andere ook ineens weer te draaien.
Ook komt het voor dat ze helemaal niet draaien, en dus gewoon op hetzelfde getal blijven staan.
Eén en ander is dus naar mijn mening niet echt goed bij de dobbelstenen.
Naar boven
iejoorOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 72
Leeftijd: 55
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jun 15, 2006 22:58    Onderwerp: stenen vast? Reageer met quote

Hoi,
Het lijkt steeds weer of er een paar stenen blijven hangen , ik heb het nu al meerdere malen gemerkt, een paar stenen blijven meteen liggen en rollen niet mee...
Is dit iets tijdelijks????
Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jun 15, 2006 23:02    Onderwerp: Re: stenen vast? Reageer met quote

iejoor schreef:
Hoi,
Het lijkt steeds weer of er een paar stenen blijven hangen , ik heb het nu al meerdere malen gemerkt, een paar stenen blijven meteen liggen en rollen niet mee...
Is dit iets tijdelijks????
Rolling Eyes

Zie ook een ander topic hierover:
http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?p=142500#142500
iejoorOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 72
Leeftijd: 55
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jun 15, 2006 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ja maar dit forum is van 2005....
ik speel het spel al een tijdje nu, maar dit is pas vandaag dat het me opvalt... het is niet fijn spelen... want sommige stenen blijven dus hangen...
verder niemand die het ook gemerkt heeft???? Jullie kunnen ook niet kijken of er iets mis is???

Iejoor Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Jun 15, 2006 23:24    Onderwerp: Reageer met quote

iejoor schreef:
Ja maar dit forum is van 2005....
ik speel het spel al een tijdje nu, maar dit is pas vandaag dat het me opvalt... het is niet fijn spelen... want sommige stenen blijven dus hangen...
verder niemand die het ook gemerkt heeft???? Jullie kunnen ook niet kijken of er iets mis is???

Iejoor Wink

Wat daar staat, is nog steeds actueel, het is geen bug, ik heb het ook regelmatig. Ze blijven niet hangen, maar het blijft dan gewoon hetzelfde aantal ogen.
aadelaar
BerichtGeplaatst: Vr Jun 16, 2006 10:57    Onderwerp: Reageer met quote

De stenen blijven bij mij ook regelmatig hangen, alleen niet op het zelfde aantal ogen..
Het is dan net of de stenen gesptopt zijn en daarna verschuiven ze alsnog..
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9881
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Jan 16, 2007 16:36    Onderwerp: Reageer met quote

Een aantal mensen hebben toch problemen met de dobbelstenen die of bevriezen of niet de juiste ogen laten zien.

je kunt nu in je profiel de rollende dobbelstenen uit zetten!
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: