Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ronnie333
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 19:09    Onderwerp: Kampioenschap 2007 strategie Reageer met quote

De kampioenschappen zijn inmiddels gestart, zo ook het kampioenschap strategie. Maar wie denken jullie dat er dit jaar gaat winnen.
Lijkt me leuk om te peilen wie jullie hoog inschatten en waarom.
Zelf hoop ik ook hoge ogen te gooien.

Trouwens jammer dat Baron, ruben87, rabit er niet bij zijn want dat zijn ook toppers die erbij horen.
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 19:18    Onderwerp: Reageer met quote

Haha, wel leuk om een voorspelling te doen, maar je kan beter vragen wie er over ongeveer 3 jaar wint aangezien het strategie kampioenschap heel lang gaat duren.
Het Strategie Kampioenschap 2005 zit bv nog in ronde 2 en daar is het ook nog niet duidelijk wie er gaat winnen Smile

Voor de 2007 editie beschouw ik Hawkmoon269, Legende en mijzelf als de 3 meest serieuze kanshebbers, dit omdat ik tegen bijna iedereen op de site wel eens strategie heb gespeeld en op dit moment (van de mensen die ook deelnemen aan dit kampioenschap) zijn Hawkmoon en Legende de mensen die constant op een hoog niveau weten te spelen.
Zelf ga ik natuurlijk voor de titel (maar eerst 2005 en 2006 dus maar eens afwachtten Razz )

Verder denk ik dat er een hoop sub-toppers meedoen die allemaal goed kunnen spelen maar net dat beetje extra missen om echt kampioen te worden.

Wat denkt de rest Smile ?
Naar boven
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Gelderland
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 19:23    Onderwerp: Reageer met quote

Vrees dat het niet spannend zal worden, Hawkmoon is de enige die nog een kansje heeft tegen Royalkasanova. Zou een mooie finale zijn.

Laatst aangepast door ruben87 op Ma Mei 14, 2007 19:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
ronnie333
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 19:29    Onderwerp: Kampioenschap Strategie 2007 Reageer met quote

Die doet niet mee helaas.
Altijd jammer, ik ben nummer 15 maar stroom in als nummer 9 en dan is er nog niet iemand met een onofficiele rating boven mij. Zo kunnen we nog niet echt de krachten meten met elkaar en uitmaken wie de beste is.
Ik denk en hoop dat mijn captain Legende kampioen word maar ik geef royalkasanova en rvisser ook een hele goede kans. En met goede outsiders als redblood7, ludy en Vin1 belooft het een fantastisch toernooi te worden.
Naar boven
Royalkasanova
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 19:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ronnie, heb je eens gekeken naar de onderlinge resultaten tussen Legende en mij Wink Zitten geen time-outs bij he Smile !

DeathKnight doet inderdaad niet mee maar is best een goede speler, misschien volgend jaar deelname voor hem?
Naar boven
ruben87Offline

Totaal berichten: 975
Leeftijd: 34
Gelderland
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 19:31    Onderwerp: Reageer met quote

nee idd sliep half. Legende heeft ook nog kansen denk ik idd. De rest van de namen zou voor mij echt een verassing zijn als die het winnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
HolbewonerOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 1847
Leeftijd: 42
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 20:36    Onderwerp: Reageer met quote

2007 kan best eerder klaar zijn dan 2006.
Bekijk gebruikers profiel 
Christiaan98
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 21:41    Onderwerp: Reageer met quote

Het is en blijft natuurlijk een kampioenschap, en het blijft een knock out systeem (in de latere fase). Het is net voetbal. En een bal is rond, dus het kan alle kanten op. Alleen heeft de een hier een groter doel dan een ander.
Naar boven
StilleTheo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 22:29    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik het objectief bekijk denk ik dat ik wel eens zou kunnen gaan winnen.
Naar boven
Christiaan98
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 22:30    Onderwerp: Reageer met quote

en als je je eigen kwaliteiten kent word je een na laatste
Naar boven
ludy
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

ik verwacht natuurlyk veel van royal en legende. als outsider zie ik genuiz een heel eind komen,als die tenminste het geduld kan opbrengen ook tegen trage spelers zijn hoofd er bij te houden Wink
Naar boven
RedBlood7
BerichtGeplaatst: Ma Mei 14, 2007 23:50    Onderwerp: kampioenen Reageer met quote

tja wie wint er Question , ik heb op m'n totoformulier maar een Vin1 ingevuld met z'n trage spel zal ie velen vellen en je moet voor een verrassing gaan wil je een beetje cash winnen op zo'n voorspelling Wink Ik zelf? hmmm laat ik mezelf dan ook maar eens verrassen Twisted Evil ff een jointje rollen en dan het geduld maar opbrengen Cool Shocked de wijzen kwamen toch uit het oosten Idea in ieder geval veel plezier en ach ook een beetje succes Laughing
Naar boven
GeniuzOffline

Totaal berichten: 97
Leeftijd: 49
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Mei 15, 2007 10:59    Onderwerp: The KING Reageer met quote

Natuurlijk win IK
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
zuipeerstejaars
BerichtGeplaatst: Di Mei 15, 2007 14:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik was al erg verbaast dat ik zo hoog stond. Kwam als 8e het kampioenschap in met mijn voorlopige rating. Nog 2 potjes en die rating is niet meer voorlopig. Qua onderlinge resultaten sta ik nog wel 100% tegen RoyalKasanova Very Happy. Maar ik speel erg wisselvallig, en daarom maak ik denk ik geen kans. Ik ga wel voor een plek bij de laatste 14 iig.
Naar boven
TwaburovOnline
Totaal berichten: 371
Leeftijd: 31
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Mei 15, 2007 15:07    Onderwerp: . Reageer met quote

Dan moet je wel eerst van mij winnen Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur