FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
twister52Offline

Totaal berichten: 173
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2007 14:36    Onderwerp: Laddercompetitie Reageer met quote

Sinds een paar weken heeft ons team Ruimteschip-lof 2 ladders, namelijk van BG en LC. Binnen ons team is de ladder goed aangeslagen en daarom wilde we meerdere spelers van jijbent meelaten doen.
Je hoef niet speciaal lid te worden van dit team!!
Heb je belangstelling kijk even op onze site http://ruimteschiplof.come2me.nl/ daar staat onder de link ladderen de uitleg hoe de ladder werkt en hoe je je aanmeld. Deze ladder werkt automatische zodat er op het forum niet gemeld hoeft te worden.
Heb je dan nog vragen of wil je meer uitleg stuur dan pb tje naar twister52 of per email twister52@Gmail.com

Bij genoeg animo kunnen voor de wat vlottere spellen meerdere ladders worden gestart. b.v Tric Trac, stad en land, boer zoekt land,dobbelspel enz.

Groetjes namens Captain Sproetnik, plzv.Captain JesBoZo en ladder admin twister52

Laatst aangepast door twister52 op Vr Mei 11, 2007 20:28, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
IvebOffline
Totaal berichten: 987
Leeftijd: 50
BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2007 14:56    Onderwerp: Reageer met quote

klinkt interessant! vooral tric trac Wink

Ik kom zeker even op jullie site kijken

Ilonka
Chichi
BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2007 21:09    Onderwerp: Reageer met quote

Leuke site

Ik wil graag meedoen met de laddercompetitie
Naar boven
twister52Offline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Mei 11, 2007 22:31    Onderwerp: Reageer met quote

Chichi schreef:
Leuke site

Leuk chichi
je kunt je zo aanmelden ga naar deze site http://ruimteschiplof.come2me.nl/ klik op het plaatje LC of BG ligt er aan welk spel je wilt spelen, ga naar Free signup (links op de site)

Vul bij step 1 of 4 je naam van jijbent in,kies een wachtwoord en herhaal het wachtwoord. Hokje niet aanvinken

Vul bij step 2 of 4 je email adres en nog een keer email adres herhalen.

Bij step 3 of 4 alle hokjes uitvinken

Je krijgt nu een email met een activering link die je moet activeren!!!!!!!!

Dan ben je lid van de ladder!!

Lukt dit alles niet neem dan even contact met me op,dan kan ik je verder helpen. Wink
haagsewillemOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 73
Leeftijd: 36
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 2:10    Onderwerp: Reageer met quote

leuk gedaan
ik heb me ingeschreven op de ladder bij bg
ben benieuwd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
IvebOffline
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 8:29    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ik niet helemaal snap, de ladder is niet van jullie?

Ik bedoel waar meld je je eigenlijk aan?

Ilonka
twister52Offline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 14:53    Onderwerp: Reageer met quote

twister52 schreef:
Chichi schreef:
Leuke site

Leuk chichi
je kunt je zo aanmelden ga naar deze site http://ruimteschiplof.come2me.nl/ klik op het plaatje LC of BG ligt er aan welk spel je wilt spelen, ga naar Free signup (links op de site)

Vul bij step 1 of 4 je naam van jijbent in,kies een wachtwoord en herhaal het wachtwoord. Hokje niet aanvinken(is verandert in geboorte datum invullen)

Vul bij step 2 of 4 je email adres en nog een keer email adres herhalen.

Bij step 3 of 4 alle hokjes uitvinken

Je krijgt nu een email met een activering link die je moet activeren!!!!!!!!

Dan ben je lid van de ladder!!

Lukt dit alles niet neem dan even contact met me op,dan kan ik je verder helpen. Wink

Hier stond beschreven hoe je je aanmeld,tevens worden de potjes door de verliezer gemeld aan de ladder!! op de ladder site!! En zeker is de ladder van ons,staat er met grote letters boven,ook waar de spelletjes gespeeld moeten worden en dat is dus hier bij jijbent.nl

Nog even iets leuks . De Lost Citie ladder is wereldwijd de enigste ladder van dit spel Wink
IvebOffline
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 15:44    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik het goed begrepen heb zijn de nieuwsbrieven etc. niet van jullie dus die heb ik uit gezet.

Volgen mij wordt ik helemaal gek van het zwarte scherm de bewegende advertentie en al het engels, maar als het goed is sta ik nu aangemeld voor lost cities.

Hoe nu verder?

Ilonka

Ps: op de ladder ben ik iveb
twister52Offline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 17:56    Onderwerp: Reageer met quote

Iveb schreef:
Als ik het goed begrepen heb zijn de nieuwsbrieven etc. niet van jullie dus die heb ik uit gezet.

Volgen mij wordt ik helemaal gek van het zwarte scherm de bewegende advertentie en al het engels, maar als het goed is sta ik nu aangemeld voor lost cities.

Hoe nu verder?

Ilonka

Ps: op de ladder ben ik iveb

Hallo iveb

Inderdaad ben je nu lid van de ladder!! zoals ik in het eerste bericht al zei staat de uitleg op http://ruimteschiplof.come2me.nl/ onder de link ladderen. Maar ik wil het hier ook nog wel een keer vertellen.

Zo gauw je aangemeld bent zo als jij nu kun je mensen uitnodigen die ook lid zijn van de ladder, de namen staan ook op die site, je kunt de namen ook vinden op de ladder site bij standings, je nodigt iemand uit voor 3 potjes ,1 x duo start en 1x willekeurig, diegene die een potje verliest die meld dit aan de ladder bij report loss_log in met je naam en nu zie je een blauw vlak ,daar vul je je naam in,je wachtwoord en de naam van je tegenstander (bij oppenent)en druk op submit this loss,nu heb je diegene gemeld,waar je van verloren heb ,verder gaat alles vanzelf, het word direct opgenomen bij de standen(standings)alle 3 de potjes moeten gemeld worden,het liefs in volgorde van verlies en graag op de zelfde dag. Bij dailey results kun je zien of er gemeld is!! De ladder site is inderdaad in het engels omdat deze over de hele wereld gaat. Heb je nog meer vragen ? Dan hoor ik het wel Wink

Ondertussen hebben zich er al heel wat mensen aangemeld,als je wil kan ik hier ook nog een lijst maken met de leden.

Rita
IvebOffline
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 18:22    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe kan je zien dat iemand al uitgedaagd is?
Of mag meerdere keren tegelijk uitgedaagd worden?

Maakt het uit hoe hoog degene staat die ik uitdaag?

Ilonka

Ps: ik heb meegespeeld met de ladder op jijbent dus dat zijn de regels die ik ken.

twister52 schreef:
Hallo iveb

Inderdaad ben je nu lid van de ladder!! zoals ik in het eerste bericht al zei staat de uitleg op http://ruimteschiplof.come2me.nl/ onder de link ladderen. Maar ik wil het hier ook nog wel een keer vertellen.

Zo gauw je aangemeld bent zo als jij nu kun je mensen uitnodigen die ook lid zijn van de ladder, de namen staan ook op die site, je kunt de namen ook vinden op de ladder site bij standings, je nodigt iemand uit voor 3 potjes ,1 x duo start en 1x willekeurig, diegene die een potje verliest die meld dit aan de ladder bij report loss_log in met je naam en nu zie je een blauw vlak ,daar vul je je naam in,je wachtwoord en de naam van je tegenstander (bij oppenent)en druk op submit this loss,nu heb je diegene gemeld,waar je van verloren heb ,verder gaat alles vanzelf, het word direct opgenomen bij de standen(standings)alle 3 de potjes moeten gemeld worden,het liefs in volgorde van verlies en graag op de zelfde dag. Bij dailey results kun je zien of er gemeld is!! De ladder site is inderdaad in het engels omdat deze over de hele wereld gaat. Heb je nog meer vragen ? Dan hoor ik het wel Wink

Ondertussen hebben zich er al heel wat mensen aangemeld,als je wil kan ik hier ook nog een lijst maken met de leden.

Rita

twister52Offline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 22:32    Onderwerp: Reageer met quote

De ladder van ruimteschip-lof is ingesteld op gezellig ladderen met elkaar, dit wilde we ook graag houden,dit houd in dat iedereen mag ladderen met elkaar,maak niet uit welke plaats je staat en het gaat tenslotte in deze ladder niet alleen om 1 ste plaats,maar ook wie het meeste laddert en de streaks de rating (maar is te zien bij standings)

Maar mocht blijken dat er in de top alleen met elkaar geladdert word ga ik hem anders instellen!!!

Mochten er klachten komen over mensen die regelmatig niet melden en naar een waarschuwing nog niet melden,worden deze mensen van de ladder verwijdert!!!

Ik ken de ladder ook die op jijbent is georganiseert, heb er ook aan meegedaan. Maar deze is een totaal ander systeem!!
IvebOffline
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 22:45    Onderwerp: Reageer met quote

dus...

ik mag nu gewoon iemand gaan uitdagen maakt niet uit wie.

Ilonka

Ps: als het mij om de winst ging kon ik beter stoppen bij jijbent Wink

twister52 schreef:
De ladder van ruimteschip-lof is ingesteld op gezellig ladderen met elkaar, dit wilde we ook graag houden,dit houd in dat iedereen mag ladderen met elkaar,maak niet uit welke plaats je staat en het gaat tenslotte in deze ladder niet alleen om 1 ste plaats,maar ook wie het meeste laddert en de streaks de rating (maar is te zien bij standings)

Maar mocht blijken dat er in de top alleen met elkaar geladdert word ga ik hem anders instellen!!!

Mochten er klachten komen over mensen die regelmatig niet melden en naar een waarschuwing nog niet melden,worden deze mensen van de ladder verwijdert!!!

Ik ken de ladder ook die op jijbent is georganiseert, heb er ook aan meegedaan. Maar deze is een totaal ander systeem!!

twister52Offline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mei 13, 2007 23:05    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb je onder tussen maar uitgedaagt Wink
twister52Offline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2007 18:16    Onderwerp: Reageer met quote

De ladder van LC heeft onder tussen 20 leden Laughing

De ladder van BG heeft 12 leden Wink

Wie belangstelling heeft kan zich altijd nog aanmelden,kijk op
http://ruimteschiplof.come2me.nl/index.php?id=348938

voor uitleg!!!

Er word ondertussen vrolijk door geladdert!!
Chichi
BerichtGeplaatst: Di Mei 22, 2007 7:38    Onderwerp: Reageer met quote

Komt er ook een ladder voor trictrac?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: