FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TheTimmyOffline

Totaal berichten: 3985
Leeftijd: 36
Geslacht: Man
Seychelles
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 1:42    Onderwerp: Reageer met quote

het heeft geen zin om 10 keer hetzelfde te vragen, als het niet gebeurt... als de discussie zo blijft gaan, komt er een slotje op
TransAm70
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2007 1:50    Onderwerp: Reageer met quote

Het gaat niet om 10 keer hetzelfde vragen, er komt gewoon uit diverse hoeken een verzoek waar niets mee gedaan wordt. Maar laat maar, zal wel niets meer vragen en braaf mijn mond houden Brick wall
Naar boven
Feen
BerichtGeplaatst: Vr Sep 14, 2007 16:02    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het jammer dat er niet naar de leden geluisterd wordt. Probeer óf ons er van te overtuigen dat het niet nodig is óf geef aan dat andere dingen meer prioriteit hebben oid.
Naar boven
wilhelmina
BerichtGeplaatst: Zo Jul 05, 2009 16:55    Onderwerp: dobbelspel kleur Reageer met quote

Hallo komt weer een vraag over de kleuren ,is het mogelijk dat je gewoon 4 x het rode rijtje krijgt of 4x oranje ? wat is de reden dat je 2x rood en 2x oranje krijgt dat is verwarrend in de spanning van het spel
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 85279
Leeftijd: 65
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Jul 05, 2009 17:19    Onderwerp: Re: dobbelspel kleur Reageer met quote

wilhelmina schreef:
Hallo komt weer een vraag over de kleuren ,is het mogelijk dat je gewoon 4 x het rode rijtje krijgt of 4x oranje ? wat is de reden dat je 2x rood en 2x oranje krijgt dat is verwarrend in de spanning van het spel

Je hebt het over een toernooi o.i.d? Dan begin jij 2x en je tegenstander begint 2x. Dus heb jij 2x rood en je tegenstander 2x oranje.
De beginner heeft rood en de ander oranje.

Met dammen en andere spellen heb je de ene keer wit en de andere keer zwart. Met egelrace het ene spel rode en het andere spel gele egels.
wilhelmina
BerichtGeplaatst: Zo Jul 05, 2009 17:39    Onderwerp: Re: dobbelspel kleur Reageer met quote

Marianne schreef:
wilhelmina schreef:

Je hebt het over een toernooi o.i.d? Dan begin jij 2x en je tegenstander begint 2x. Dus heb jij 2x rood en je tegenstander 2x oranje.

Met dammen en andere spellen heb je de ene keer wit en de andere keer zwart. Met egelrace het ene spel rode en het andere spel gele egels.
Ja dat bedoel ik dus ,in een kwart finale e.d is het spel zo spannend dat ik vaak kijk naar de kleur waar ik mee begonnen ben en scoor dus wel vaak een nul omdat ik bij de verkeerde kijk.
Naar boven
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 85279
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Jul 05, 2009 17:54    Onderwerp: Re: dobbelspel kleur Reageer met quote

wilhelmina schreef:
Marianne schreef:
wilhelmina schreef:

Ja dat bedoel ik dus ,in een kwart finale e.d is het spel zo spannend dat ik vaak kijk naar de kleur waar ik mee begonnen ben en scoor dus wel vaak een nul omdat ik bij de verkeerde kijk.

Tja, zo zijn de regels van de spellen nu eenmaal. De beginner heeft steeds dezelfde kleur en de tegenstander ook.
Toch een kwestie van even opletten. Wink

Edit: Bovendien zijn er spellen waarbij de kleur schijnt uit te maken voor het winnen. Zoals bijv. met 4 op een rij (zegt men). En als je dan altijd met dezelfde kleur zou mogen beginnen, heb je dus altijd voordeel, of nadeel.
Feen
BerichtGeplaatst: Zo Jul 05, 2009 23:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ik speel bij dobbelspel ook altijd beter met oranje dan met roze. Met geel heb je namelijk de laatste zet en dus meer informatie, waardoor je je winstkans aanzienlijk kan vergroten...
Naar boven
TransAm70
BerichtGeplaatst: Ma Jul 06, 2009 22:59    Onderwerp: Reageer met quote

Toch grappig dat we inmiddels TWEE jaar verder zijn; het "probleem" nog steeds bestaat en leeft; en dat er nog steeds geen concreet antwoord is gekomen of het nou wél of niet kan, waarom dan wel of niet en of het ooit nog gaat gebeuren...

En dat "ik vind het niet nodig" vind ik nog steeds geen antwoord en reden........

*zucht*
Naar boven
BionicOffline

Totaal berichten: 335
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2009 8:20    Onderwerp: kleuren...... Reageer met quote

Haha......wat een discussie over waar je het in moet vullen......Je moet gewoon opletten waar je mee bezig bent..ik speel gemiddeld 150 spellen en doe gemiddeld 1000 zetten per dag,maar het gebeurt me zelden dat ik me daar in vergis.....Wel erg grappig om te lezen.....dus ga gerust door..!!! Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
HaagseDammerOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 757
Leeftijd: 44
Zuidholland
BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2009 8:54    Onderwerp: Reageer met quote

Feen schreef:
Ik speel bij dobbelspel ook altijd beter met oranje dan met roze. Met geel heb je namelijk de laatste zet en dus meer informatie, waardoor je je winstkans aanzienlijk kan vergroten...

Kleurenblind??? Shocked
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger 
StilleTheo
BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2009 9:48    Onderwerp: Reageer met quote

Voor dobbelspel hoef je al helemaal niets te kunnen, alleen zo veel mogelijk geluk hebben. Is er 1 elementje dat het spel nog een beetje skill in het spel brengt, en dat is opletten wat je nog moet gooien en wat niet, en dan wil iedereen dat er juist uit hebben...
Naar boven
HoofdpijnOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 1323
Leeftijd: 59
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2009 10:47    Onderwerp: Reageer met quote

StilleTheo schreef:
Is er 1 elementje dat het spel nog een beetje skill in het spel brengt

Niet veel, maar er is nog wel iets meer Rolling Eyes

StilleTheo schreef:
iedereen
Nu draaf je door Laughing
Naar boven
sannie74Offline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 336
Leeftijd: 45
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Sep 05, 2009 13:00    Onderwerp: Reageer met quote

en je naam staat er toch ook duidelijk boven?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

Ga naar: