FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Minas
BerichtGeplaatst: Do Feb 15, 2007 17:52    Onderwerp: Gezocht Go speler in de omgeving Veenendaal Reageer met quote

Beste Allemaal,

Ik ben onlangs begonnen met het leren van het spel Go. Nu is het leren van het spel erg leuk en in maart heb ik zeker weten een volledige cursus afgerond maar......ik heb niemand om mee te spelen in het echt(dus niet online). Een club is erg ver uit de buurt voor mij en ik wil eigenlijk graag het spel wat beter leren kennen voordat ik het op jijbent! ga spelen. Dus iemand zin om met mij af en toe een potje te spelen in het echt? Ik ben deze maand nog te druk met school maar in maart moet het zeker lukken om s'avonds een potje te spelen en in het weekend. We kunnen voor de veiligheid in een cafe afspreken natuurlijk Wink . Voor matriaal wil ik wel zorgen. Dus euh... laat maar horen. Very Happy

Groetjes

Minas
Naar boven
dzengishOffline
Megavip
Megavip

Totaal berichten: 168
Leeftijd: 53
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Feb 19, 2007 7:51    Onderwerp: go-bond Reageer met quote

Hoi,

Neem even contact op met de gobond in Amstelveen, ze zullen met plezier nazoeken wie er in je buurt woont.

Het Europees Go Cultureel Centrum (EGCC)
Schokland 14
1181 HV Amstelveen
020 6455555
info@go-centre.nl

Lunteren is geloof ik niet ver van Veenendaal, daar was vorig jaar een leuk go-gebeuren van een week en wrs. dit jaar ook. Daar kun je van absoluut beginner tot prof terecht voor van alles en nog wat. Vraag Pombeest er eens naar.

succes!

Groetjes

Jos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
Minas
BerichtGeplaatst: Ma Feb 19, 2007 14:02    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je wel Jos. En ook alle anderen die me al een PM hebben gestuurd.

Groetjes

Minas
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: