Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lehmarOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 16
Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Poland
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 22:28    Onderwerp: Reageer met quote

But I know where should i move..and i think that you dont know it....Its strange that you make the same move....Please make this move...PLAY FAIR....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
frisekea
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

it's the standard opening lehmar and i am analysing now so dont complain and if you dont like the way i play then dont play with me
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 22:36    Onderwerp: Reageer met quote

what isn't fair about analysing lehmar? tell me?!!!
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 22:39    Onderwerp: Reageer met quote

frisekea schreef:
met alle respect voor torenwachter maar ik kan me niet voorstellen dat hij 6 keer gewonnen heeft dit bedoel ik niet kwaad hoor....

Wat krijgen we nou? Eelke heeft het van mij geleerd, vraag maar na? En ik speel ook een redelijk potje molenspel, hoor! Maar ik geef toe, toen was hij nog niet zo goed als nu. Maar toch...het klopt wel, hoor Twisted Evil
Naar boven
lehmarOffline
Vip
Vip

Poland
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

you are analysing this situation very very long.....
This is easy situation......I think that you are not analysing anything..you wanna check what move i make and make the same move....many many people doing this trick here...
Naar boven
torenwachter
Supervip
Supervip

Leeftijd: 54
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 22:48    Onderwerp: Reageer met quote

lehmar schreef:
you are analysing this situation very very long.....
This is easy situation......I think that you are not analysing anything..you wanna check what move i make and make the same move....many many people doing this trick here...

Hey, Lehmar, I think that Frisekea had every right to analyse this situation. Don't make it a problem, just play!
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Za Mrt 05, 2005 22:54    Onderwerp: Reageer met quote

thank you torenwachter. he doesnt know that i have right to analyse this is not the polish site lehmar u can play there if you dont like the way that is playing here.
Naar boven
frisekea
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 06, 2005 12:35    Onderwerp: Reageer met quote

jammer maar tegen eelke heb ik een fout gemaakt nu is er weer kans op remise Cool
Naar boven
lehmarOffline
Vip
Vip

Poland
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 06, 2005 19:35    Onderwerp: Reageer met quote

Friskea...you are very nice here on forum.....but no one private berichten....I JUST WAANA PLAY WITH YOU THESE TWO GAMES...please make this move in second game...i dont have any ideas what are you doing...i can make move in first game but i know that you make the same move in second game:/its stuppid....
And one more thing....dont speak to me more on private berichten if you dont have nothing intresting to say...why you wrote this: ,,go to your polish site and shut up from jijbent!"??
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9940
Leeftijd: 51
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 06, 2005 19:42    Onderwerp: Reageer met quote

lehmar schreef:
Friskea...you are very nice here on forum.....but no one private berichten....I JUST WAANA PLAY WITH YOU THESE TWO GAMES...please make this move in second game...i dont have any ideas what are you doing...i can make move in first game but i know that you make the same move in second game:/its stuppid....
And one more thing....dont speak to me more on private berichten if you dont have nothing intresting to say...why you wrote this: ,,go to your polish site and shut up from jijbent!"??

Ok, we are going to close this topic! No more need for a fight here.

Lehmar: it's forbidden on this site to copy a move in another game, so I will send a warning to frisekea on this subject! Send me an email if he continues!
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 van 9

Ga naar: