Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
annette
BerichtGeplaatst: Vr Nov 19, 2004 19:52    Onderwerp: Nog deelnemers gezocht Reageer met quote

Laughing Hallo, Ik ben nog op zoek naar deelnemers voor het My Way Gebr. toernooi voor deelnamen aan Het Molen spel, je kunt je nog tot en met zaterdag 20 november opgeven.
Naar boven
Feniks
BerichtGeplaatst: Vr Nov 19, 2004 20:22    Onderwerp: Reageer met quote

Laatst aangepast door Gast op Zo Nov 21, 2004 16:08, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
annette
BerichtGeplaatst: Vr Nov 19, 2004 20:46    Onderwerp: Reageer met quote

Pillendraaier schreef:
Hallo Annette,

Wat houdt deelname aan dit toernooi in? Ik zou wel mee willen doen, maar ik weet niet wat en hoe.
Stuur me evt. maar een PB

groetjes
Hennie

Laughing Is goed Hennie ik stuur je Het Verloop van het toernooi wel via pbtje, is onderweg

Annette
Naar boven
damduivel
BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2004 1:46    Onderwerp: Reageer met quote

he anette ik zou ook wel willen mee doen maar weet niet wat het my way toernooi in houd zou je me het kunnen uitleggen als je het wilt spreek me in ieder geval aan dus is wel zeker dat ik mee doet maar wil alleeen wat uitleg Wink groeten van damduivel Twisted Evil
Naar boven
annette
BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2004 3:35    Onderwerp: Reageer met quote

damduivel schreef:
he anette ik zou ook wel willen mee doen maar weet niet wat het my way toernooi in houd zou je me het kunnen uitleggen als je het wilt spreek me in ieder geval aan dus is wel zeker dat ik mee doet maar wil alleeen wat uitleg Wink groeten van damduivel Twisted Evil

Pbtje is onderweg met uitleg over het toernooi
Naar boven
caesar007
BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2004 3:37    Onderwerp: Reageer met quote

hoi , kan ik ook die uitleg krijgen , weet niet of ik meedoe , maar zou wel willen weten wat het inhoud Very Happy
Naar boven
annette
BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2004 4:12    Onderwerp: Reageer met quote

caesar007 schreef:
hoi , kan ik ook die uitleg krijgen , weet niet of ik meedoe , maar zou wel willen weten wat het inhoud Very Happy

Razz is onderweg
Naar boven
frankterharmsel
BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2004 11:01    Onderwerp: Reageer met quote

Zet gewoon hier 1xtje alles neer wat iedereen moet weten kost je denk wat minder werk (PB'tjes)
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9940
Leeftijd: 51
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2004 11:02    Onderwerp: Reageer met quote

frankterharmsel schreef:
Zet gewoon hier 1xtje alles neer wat iedereen moet weten kost je denk wat minder werk (PB'tjes)

Dat is eigenlijk niet de bedoeling... daarvoor zijn juist de gebruikerstoernooien fora...
fem
BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2004 11:19    Onderwerp: Reageer met quote

misschien kan je een link plaatsen naar je plek bij gebruikerstoernooien.. daar staat het uitgelegd (kwam ik achter na het plaatsen van dezelfde vraag om een pb)
Naar boven
annette
BerichtGeplaatst: Za Nov 20, 2004 15:33    Onderwerp: Reageer met quote

bram schreef:
frankterharmsel schreef:

Dat is eigenlijk niet de bedoeling... daarvoor zijn juist de gebruikerstoernooien fora...

Ben ik met je eens Bram, daarom heb ik hier ook alleen een oproep geplaatst
Naar boven
Eelke
BerichtGeplaatst: Ma Nov 29, 2004 11:12    Onderwerp: Waar dan? Reageer met quote

Waar vind ik nou de gegevens over dit toernooi? Ik zoek me blauw!
Naar boven
annette
BerichtGeplaatst: Ma Nov 29, 2004 16:27    Onderwerp: Re: Waar dan? Reageer met quote

Eelke schreef:
Waar vind ik nou de gegevens over dit toernooi? Ik zoek me blauw!

Je kunt het vinden onder Toernooien-Gebr. Toernooien
Naar boven
Eelke
BerichtGeplaatst: Ma Nov 29, 2004 16:56    Onderwerp: dank Reageer met quote

Bedankt, gevonden.

Is er ook ergens een lijst van alle gebruikerstoernooien, wanneer ze beginnen, hoe ze gaan en hoe je je kunt aanmelden?

En wat betekent U & S?
Naar boven
annette
BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2004 5:06    Onderwerp: Re: dank Reageer met quote

Eelke schreef:
Bedankt, gevonden.

Is er ook ergens een lijst van alle gebruikerstoernooien, wanneer ze beginnen, hoe ze gaan en hoe je je kunt aanmelden?

En wat betekent U & S?

Bij Gebr.Toernooien staan dus alle toernooien en overal waar Aanm. voor staat betekent Aanmelden vindt je ook de regels voor dat toernooi.
U&S betekent Uitslagen en Standen

Voor het My Way Toernooi daar kun je nu voor op geven de volgende gaat eind Jan. begin Feb. van start. en dat doe je op de forum waar Aanm. voor staat.

Hoop dat dit een beetje duidelijk is Laughing
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: