FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marissie
BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 19:46    Onderwerp: wie wil mij helpen bij het leren van dit spel? Reageer met quote

misschien een rare vraag: ik heb het spel nog nooit gespeeld, lijkt me wel erg leuk. nu is mijn vraag: wie wil een potje met mij spelen zodat ik het kan leren. ik vind het vervelend om zomaar in de wachtkamer iemand lastig te vallen. kan van te voren niet zeggen dat ik het nog nooit gespeeld heb. Embarassed
Naar boven
Kakenau
BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 19:49    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb bram hier vd week voor uitgenodigd, als admin wil hij wel met je spelen. Ik wil ook wel met je spelen, maar heb het dus maar 1 keer eerder gespeeld.
Naar boven
fem
BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 20:19    Onderwerp: Reageer met quote

gewoon een kwestie van doen.. veel oefenen en dingetjes zien is handig, voorrruit zien, maar dat moet je oefenen..ben ook nog aan het oefenen..dan win je en dan niet
Naar boven
marissie
BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 20:29    Onderwerp: Reageer met quote

Kakenau Geplaatst: 12 Sep 2004 19:49 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb bram hier vd week voor uitgenodigd, als admin wil hij wel met je spelen. Ik wil ook wel met je spelen, maar heb het dus maar 1 keer eerder gespeeld.

dat is in ieder geval al 1 keer meer dan ik Wink
Naar boven
whoami
BerichtGeplaatst: Zo Sep 12, 2004 20:34    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had het ook nog nooit gespeeld, totdat het hier online kwam. Ik heb het gewoon een paar keer geprobeerd en heb het nu wel een beetje door hoe het werkt.
Als je een keer wilt spelen, kan je me altijd uitnodigen, Marissie! Wink
Naar boven
thebeast
BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2004 1:28    Onderwerp: wie wil mij helpen bij het leren van dit spel? Reageer met quote

daag me maar uit voor unrated partij wil (stel je ben er te goed in kost het me geen punten) rofl
Naar boven
mrtn
BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2004 11:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ik las al ergens: zet iets neer op een veld waar het niet kan worden geslagen (ook niet achteruit!!), da's vooral vlakbij je thuisvak irritant voor de ander. Als dit een lage waarde is, is het later ook niet zo erg als hij de overkant niet haalt.

Voorts: ik maak gebruik van de spelnotitie. Als het spel al wat verder is gevorderd, teken ik per steen aan via welk pad hij waarheen moet gaan. Zo ligt van elke steen het einddoel vast en hoef je daar niet steeds over na te denken. Voorst ontdek je dan tijdig dat bepaalde velden aan de overkant niet of nauwelijks te bereiken zijn, en je kunt tijdig porioriteiten stellen zodat je stenen elkaar niet in de weg gaan lopen. Op deze manier blijf je gestrucureerd spelen! Bevalt mij erg goed. En je voorkomt dat je 1 bijvoorbeeld een eindveld bezet en niet verder kan, waardoor bv de 7 niet uit kan spelen.
Naar boven
Dansgek
BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2004 12:23    Onderwerp: Reageer met quote

En zeker een aantal stenen, zodat als die geslagen worden je terug kan slaan. Een 1 of 2 is goed om op te offeren....Met bluf kan je ook wel eens je 7 opofferen maar als je tegenstander er een 1 tegenaan gooit ben je dan de pineut.
Naar boven
ilse85
BerichtGeplaatst: Vr Okt 01, 2004 16:51    Onderwerp: Reageer met quote

ook ik zou dit spel wel willen leren..
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: