Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Heco  Vip
Geregistreerd op: 5-6-2006 Totaal berichten: 268 Geslacht: Onbekend |
|
Namens Sanderh wil ik doorgeven dat Ria ernstig ziek is en niet meer beter word, ze is al enige tijd niet meer online en dat bleef niet onopgemerkt.
Ze kan het niet meer opbrengen de spellen naar behoren te spelen, dus is ze gestopt.
Ria heel veel sterkte gewenst. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
deugenietje  Supervip
Geregistreerd op: 12-7-2008 Totaal berichten: 290 Woonplaats: Sappemeer Leeftijd: 38 Geslacht: Vrouw |
|
Lieve Ria,
Heel veel sterkte toegewenst. _________________ 05-11-2019: 5277 zetten gedaan. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
cokke  Vip
Geregistreerd op: 10-9-2005 Totaal berichten: 60 Woonplaats: Alphen a.d. Rijn Leeftijd: 71 Geslacht: Man |
|
sterkte Ria... in gedachten verbonden  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
ingridagnes  Supervip
Geregistreerd op: 1-9-2005 Totaal berichten: 135 Woonplaats: Eindhoven Leeftijd: 65 Geslacht: Vrouw |
|
Sterkte Ria  _________________ Groetjes ingridagnes
Teamcaptain De_Smarties |
|
Naar boven |
|
 |
 |
tinekehaverkort  Supervip
Geregistreerd op: 25-3-2008 Totaal berichten: 180 Geslacht: Onbekend |
|
Wat een naar bericht, heel veel sterkte Ria |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Turbo1966  Supervip
Geregistreerd op: 8-1-2006 Totaal berichten: 61 Woonplaats: Delft Leeftijd: 57 Geslacht: Man |
|
Heel veel sterkte Ria.....
Ik mis je nu al ' |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram41966  Vip Geregistreerd op: 12-4-2005 Totaal berichten: 254 Geslacht: Onbekend |
|
Ik wens Ria veel sterkte toe. Ze was altyd gezellig op mee te spelen |
|
Naar boven |
|
 |
 |
deugenietje  Supervip
Geregistreerd op: 12-7-2008 Totaal berichten: 290 Woonplaats: Sappemeer Leeftijd: 38 Geslacht: Vrouw |
|
Hoe is het met Ria? _________________ 05-11-2019: 5277 zetten gedaan. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
RAKok  Megavip Geregistreerd op: 25-5-2006 Totaal berichten: 787 Geslacht: Man |
|
Ik kreeg vanmiddag het bericht van de dochter van Ria, dat Ria gisteren helaas is overleden. Ik wens hun (mede namens het team Chaturanga) heel veel sterkte. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Heco  Vip
Geregistreerd op: 5-6-2006 Totaal berichten: 268 Geslacht: Onbekend |
|
R.I.P. lieve Ria, altijd gezellig met je gespeeld en fijne gesprekken met je gehad.
Gecondoleerd voor de kinderen en kleinkinderen, sterkte allemaal. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
deugenietje  Supervip
|
Arme Ria, ze heeft zo hard gevochten, ze heeft nu rust en kan bij haar man zijn.
RIP _________________ 05-11-2019: 5277 zetten gedaan. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Picard Supervip
Leeftijd: 62 Geslacht: Man |
|
Veel sterkte voor de nabestaanden.
Droevig bericht. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
diaan  Supervip
Geregistreerd op: 11-5-2009 Totaal berichten: 52 Woonplaats: Roosendaal Leeftijd: 56 Geslacht: Vrouw |
|
Gecondoleerd en veel sterkte, namens team Game On!! |
|
Naar boven |
|
 |
 |
klaarisklara  Megavip
Geregistreerd op: 14-1-2006 Totaal berichten: 65 Woonplaats: Oeffelt Leeftijd: 61 Geslacht: Vrouw |
|
Ria was mijn eerste tegenspeelster hier bij jijbent.
Hebben lief en leed gedeeld samen
Rust zacht Ria
voor de familie heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd |
|
Naar boven |
|
 |
 |
moeke  Supervip
Geregistreerd op: 3-12-2004 Totaal berichten: 19 Woonplaats: pro.Antwerpen Leeftijd: 71 Geslacht: Vrouw |
|
Heel veel sterkte aan de familie,heb heel veel met haar gespeeld ben zelfs een keer op bezoek geweest bij haar.
Ik denk aan jou
moeke |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|