Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Happy Geregistreerd op: 10-12-2022 Totaal berichten: 1 Geslacht: Onbekend |
|
hoi allemaal, ik heb ben jaren geleden lid geweest is wel 15 jaar geleden denk ik. nu wil ik heel graag weer bij een team en misschien zijn er teamleden die weer enkele spellen willen oefenen met mij, ik hoop tot gauw,
Groetjes Happy |
|
Naar boven |
|
 |
 |
RAKok  Megavip Geregistreerd op: 25-5-2006 Totaal berichten: 786 Geslacht: Man |
|
Je bent van harte welkom bij Chaturanga.
En je mag mij altijd uitdagen voor een spel. _________________ Zoek je een leuk team, kijk dan eens bij Chaturanga. Wij verwelkomen ieder lid met open armen.
De link is: http://www.jijbent.nl/team.php?id=42 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
diaan  Supervip
Geregistreerd op: 11-5-2009 Totaal berichten: 50 Woonplaats: Roosendaal Leeftijd: 55 Geslacht: Vrouw |
|
Hoi Happy,
Je bent van harte welkom bij Game On!!
Groetjes diaan |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Frankenstein Geregistreerd op: 24-6-2022 Totaal berichten: 21 Geslacht: Onbekend |
|
Naar boven |
|
 |
 |
HaagseDammer  Supervip
Geregistreerd op: 26-5-2003 Totaal berichten: 769 Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 48 Geslacht: Man |
|
Ook bij BSN ben je welkom, bijvoorbeeld bij Just-for-fun. Jijbent stopt immers over een maand of negen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Picard Supervip
Leeftijd: 61 Geslacht: Man |
|
Ook bij Teamwork ben je uiteraard welkom.
Wij zijn inmiddels ook gestart op de Duitse site.
Wij doen heel veel aan spellen, en oefenen met anderen kan altijd.
Groetjes
Peter |
|
Naar boven |
|
 |
 |
HaagseDammer  Supervip
Geregistreerd op: 26-5-2003 Totaal berichten: 769 Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 48 Geslacht: Man |
|
Namens Carina (tuttel op BSN en campatin van Just-for-Fun:
Bij ons in het team is de verkiezing voor het interne teamkampioenschap (ITM op zijn Duits) afgesloten.en kan er spoedig aangemeld worden voor het ITM.
Kom oin ons team, heb plezier tijdens de spellen, meldt je aan voor het komende ITM. Er zijn zelfs prijzen te winnen.
Voor vragen kun je gerust contact opnemen met tuttel of een van haar vice-captains, onder wie ondergetekenden. Mag in het Duits, Engels of Nederlands.
Tot snel?
Vice-captain Alex aka HaagseDammer
Link naar het team: https://www.brettspielnetz.de/team.php?id=5 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|