Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
vanderschoof  Supervip Geregistreerd op: 4-1-2004 Totaal berichten: 25 Geslacht: Onbekend |
|
Ik speel best veel zeeslag.
Nu en dan merk ik dat er in de poulestanden een "eentje" staat, oftewel een gelijkspel.
Ik vind dat eigenlijk gewoon bedrog.
Zoals we allemaal weten kan er nooit remise plaatsvinden bij zeeslag tenzij de 2 spelers het op een akkoordje gooien.
Ik vind dat je op deze manier andere poulespelers dupeert. Ga dan eerlijk het spel aan en probeer op eigen kracht te winnen, en niet op een oneerlijke manier een ronde verder te willen komen ten koste van derden.
Kom op mensen, het gaat niet om een hoofdprijs van duizenden euro's toch?
Sportiviteit is ook wat waard! |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Frankenstein Geregistreerd op: 24-6-2022 Totaal berichten: 21 Geslacht: Onbekend |
|
vanderschoof schreef: | Ik speel best veel zeeslag.
Nu en dan merk ik dat er in de poulestanden een "eentje" staat, oftewel een gelijkspel.
Ik vind dat eigenlijk gewoon bedrog.
Zoals we allemaal weten kan er nooit remise plaatsvinden bij zeeslag tenzij de 2 spelers het op een akkoordje gooien.
Ik vind dat je op deze manier andere poulespelers dupeert. Ga dan eerlijk het spel aan en probeer op eigen kracht te winnen, en niet op een oneerlijke manier een ronde verder te willen komen ten koste van derden.
Kom op mensen, het gaat niet om een hoofdprijs van duizenden euro's toch?
Sportiviteit is ook wat waard! |
Jammer dat je er geen voorbeelden van toernooien tussenzit.
Maar is het niet zo dat bij dit soort spellen remise knoppen niet eens beschikbaar zijn? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
vena  Vip Geregistreerd op: 22-3-2016 Totaal berichten: 60 Geslacht: Man |
|
Eigenlijk zou de remiseknop helemaal niet beschikbaar moeten zijn bij Zeeslag. Er zou altijd een winnaar moeten zijn. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|