Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vanderschoofOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 25
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Ma Jul 04, 2022 21:18    Onderwerp: remise bij zeeslag Reageer met quote

Ik speel best veel zeeslag.
Nu en dan merk ik dat er in de poulestanden een "eentje" staat, oftewel een gelijkspel.
Ik vind dat eigenlijk gewoon bedrog.
Zoals we allemaal weten kan er nooit remise plaatsvinden bij zeeslag tenzij de 2 spelers het op een akkoordje gooien.
Ik vind dat je op deze manier andere poulespelers dupeert. Ga dan eerlijk het spel aan en probeer op eigen kracht te winnen, en niet op een oneerlijke manier een ronde verder te willen komen ten koste van derden.
Kom op mensen, het gaat niet om een hoofdprijs van duizenden euro's toch?
Sportiviteit is ook wat waard!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
FrankensteinOffline
Totaal berichten: 21
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Wo Jul 06, 2022 19:44    Onderwerp: Re: remise bij zeeslag Reageer met quote

vanderschoof schreef:
Ik speel best veel zeeslag.
Nu en dan merk ik dat er in de poulestanden een "eentje" staat, oftewel een gelijkspel.
Ik vind dat eigenlijk gewoon bedrog.
Zoals we allemaal weten kan er nooit remise plaatsvinden bij zeeslag tenzij de 2 spelers het op een akkoordje gooien.
Ik vind dat je op deze manier andere poulespelers dupeert. Ga dan eerlijk het spel aan en probeer op eigen kracht te winnen, en niet op een oneerlijke manier een ronde verder te willen komen ten koste van derden.
Kom op mensen, het gaat niet om een hoofdprijs van duizenden euro's toch?
Sportiviteit is ook wat waard!

Jammer dat je er geen voorbeelden van toernooien tussenzit.
Maar is het niet zo dat bij dit soort spellen remise knoppen niet eens beschikbaar zijn?
Naar boven
venaOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 60
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Wo Jul 06, 2022 22:20    Onderwerp: Reageer met quote

Eigenlijk zou de remiseknop helemaal niet beschikbaar moeten zijn bij Zeeslag. Er zou altijd een winnaar moeten zijn.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: