Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
PiranjaOffline
Totaal berichten: 39
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Za Jul 02, 2022 6:01    Onderwerp: tijd eindeloos rekken voor de rating Reageer met quote

ik heb al een paar keer gemerkt dat er spelers zijn die handig omgaan met vakantie aanvragen zodat ze extra dagen krijgen om te zetten en / of een spel op een gunstig moment beeindigen zodat dat beter uitkomt voor hun rating

ik zit bv nu in een spel wat al meer dan 6 weken duurt , diegene blijft vakantie aanvragen dus het duurt eindeloos , terwijl ik kan zien bij haar overzicht dat ze andere spelen wel speelt

hoogst irritant , die gaat hierna ook beslist op blok !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Papillon
Supervip
Supervip

BerichtGeplaatst: Zo Jul 03, 2022 9:52    Onderwerp: Reageer met quote

Super irritant...zit ook in zo,n poule die op 12 april startte. Hij/zij laat alle spelers maandenlang wachten. Terwijl er in andere spellen genoeg zetten worden gedaan door die speler. Waarom dan niet ook gewoon 1 zet per dag in de kwartfinale?
PiranjaOffline
Totaal berichten: 39
BerichtGeplaatst: Zo Jul 03, 2022 9:58    Onderwerp: Reageer met quote

Papillon schreef:
Super irritant...zit ook in zo,n poule die op 12 april startte. Hij/zij laat alle spelers maandenlang wachten. Terwijl er in andere spellen genoeg zetten worden gedaan door die speler. Waarom dan niet ook gewoon 1 zet per dag in de kwartfinale?

precies , zulke moeten ze gewoon voorgoed eraf gooien , die verpesten de lol voor een ander , maar blijkbaar is het een strategie ...als je op een gunstiger moment een spel af laat lopen scheelt dat punten in je rating
Naar boven
Marleen112Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 210
BerichtGeplaatst: Zo Jul 03, 2022 18:44    Onderwerp: Reageer met quote

Bij mij lopen er twee toernooien de ene gestart op 31maart en de ander op 17 april.... Je doet er verder niets aan, dus waarom je speelplezier laten bederven? Laughing
Naar boven
BigBlueBOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 3
BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2022 16:07    Onderwerp: Blokken en dan toernooi Reageer met quote

Ik las een herkenbare post over mensen die een spel eindeloos rekken. Helemaal volgens de regels, maar hoogst iritant.
Oplossing van desbetreffende poster, was om tegenstrever te blokken.

Maar hoe zit dat dan in toernooien? Kan je die geblokte "tijd-terrorist" nog wel tegenkomen in een toernooi. Zo ja, dan is blokken verloren moeite Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: