Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
LeoNL
|
In de spelregels wordt niet eens aangegeven dat het spel ook kan eindigen in een gelijkspel.
De kans dat dat gebeurd is dan ook niet zo groot, 6x moet de slechts scorende kleur gelijk zijn.
Maar het is me nu dan wel overkomen (tegen de-ik--ki-ed):
https://www.jijbent.nl/axio/show.php?gamenumber=21184233 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
kjavl Geregistreerd op: 19-12-2010 Totaal berichten: 414 Geslacht: Onbekend |
|
waaaaaaaat. hoe is jullie dat gelukt? Dát is nog eens knap! |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
Ik zie dat het postvrouw en kablau, en ook ineke53 ook gelukt is. Had niet gedacht dat de kans nog zo "groot" zou zijn alle 6 gelijk te hebben.
Is dit dus anders/gemakkelijker dan bij robotmaster? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
LeoNL
|
kjavl schreef: | waaaaaaaat. hoe is jullie dat gelukt? Dát is nog eens knap! |
Het spel is nog te bekijken via de link in het bericht bovenaan.
de-ik--ki-ed speelde in beurt 19 een paarse waarmee hij er voor zorgde dat hij een dubbele laatste beurt had zodat hij in beurt 20 (en 21) zowel oranje (met paars-oranje) als groen (met dubbel-groen) net voldoende kon optrekken om het gelijk te maken. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
LeoNL
|
kjavl schreef: | Is dit dus anders/gemakkelijker dan bij robotmaster? |
Bij Robot Master is het inderdaad nog moeilijker omdat daar de puntenvariatie groter is. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
de-ik--ki-ed  Vip
|
Heel leuk allemaal, maar ik had liever gewonnen  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
oatvt  Megavip Geregistreerd op: 6-10-2007 Totaal berichten: 102 Geslacht: Onbekend |
|
de-ik--ki-ed schreef: | Heel leuk allemaal, maar ik had liever gewonnen  |
Op zet 20 het blokje zo plaatsen dat je 3 punten met oranje kreeg in plaats van de 2 die je er nu uithaalde?! |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
Goed opgemerkt; ik denk dat dit inderdaad naar een winst voor de-ik-ik-ed had geleid. Gelukkig is het niet zo gegaan, ik vind het intrigerend dat het een gelijkspel is geworden.  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
de-ik--ki-ed  Vip
|
oatvt schreef: | de-ik--ki-ed schreef: | Heel leuk allemaal, maar ik had liever gewonnen  |
Op zet 20 het blokje zo plaatsen dat je 3 punten met oranje kreeg in plaats van de 2 die je er nu uithaalde?! |
Scherp!
Tja, als je het niet ziet verdien je het ook niet  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
oatvt  Megavip Geregistreerd op: 6-10-2007 Totaal berichten: 102 Geslacht: Onbekend |
|
Maar nu heb je wel je eigen topic verdiend!
Anders had je enkel dat gouden toernooibekertje bij kunnen schrijven  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
donja1943  Vip
Geregistreerd op: 17-6-2009 Totaal berichten: 9 Woonplaats: holland Leeftijd: 79 Geslacht: Vrouw |
|
Ik heb Axio gespeelt Nr. 26295442 met herr Hooglied dit speel moet doch ook gelijk zijn ?? ik heb zelfs een punt meer.
begrijp het niet zo goed. grusse Donja  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 93511 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 69 Geslacht: Vrouw |
|
donja1943 schreef: | Ik heb Axio gespeelt Nr. 26295442 met herr Hooglied dit speel moet doch ook gelijk zijn ?? ik heb zelfs een punt meer.
begrijp het niet zo goed. grusse Donja  |
Dit spel is al verwijderd en kan daarom niet meer worden teruggekeken door ons. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|