Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
dodo  Supervip Geregistreerd op: 27-2-2019 Totaal berichten: 21 Geslacht: Onbekend |
|
Het komt de laatste tijd vaak voor dat als ik sorteer op tijd, er potjes met lange tijd staan tussen de potjes met kortere tijd. Het ziet er dan bijvoorbeeld zo uit:
3 uur
3 uur
3 uur
1 dag
1 dag
1 dag
3 uur
3 uur
Dit is erg misleidend. Kan hier iets aan gedaan worden aub? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 91939 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 68 Geslacht: Vrouw |
|
dodo schreef: | Het komt de laatste tijd vaak voor dat als ik sorteer op tijd, er potjes met lange tijd staan tussen de potjes met kortere tijd. Het ziet er dan bijvoorbeeld zo uit:
3 uur
3 uur
3 uur
1 dag
1 dag
1 dag
3 uur
3 uur
Dit is erg misleidend. Kan hier iets aan gedaan worden aub? |
Als ik nu bij jouw overzicht kijk, dan staan alle spellen keurig op tijd.
Ik weet niet of het verschil maakt, maar doe je die sortering op jouw overzichtspagina of bij je instellingen? https://www.jijbent.nl/profile.php _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
dodo  Supervip Geregistreerd op: 27-2-2019 Totaal berichten: 21 Geslacht: Onbekend |
|
Marianne schreef: |
Ik weet niet of het verschil maakt, maar doe je die sortering op jouw overzichtspagina of bij je instellingen? https://www.jijbent.nl/profile.php |
Nu staat het bijvoorbeeld zo:
Bahar Toernooi info 126941 (backgammon) backgammon (2 d.)
annemiek77 Toernooi info 124347 (ur) ur (2 d.)
ilse1970 Toernooi info 127209 (backgammon) backgammon (3 d.)
Belinda. Toernooi info 128471 (holomino) holomino (2 d.)
EbertZeilstra Toernooi info 128471 (holomino) holomino (2 d.)
Oliebont Toernooi info 128471 (holomino) holomino (2 d.)
lentge Toernooi info 128205 (egelrace) egelrace (3 d.)
jesse11 Gemarkeerd ur (3 d.)
De derde regel is een 3 d. tussen de 2 d.'s. Nu is dit niet zo'n probleem, maar als het gaat om mijn bovenstaande voorbeeld is het wel erg vervelend als je denkt dat je veilig bent voor de tijd, maar dat niet bent.
Ik heb het standaard ingesteld via profiel op tijd, maar als ik klik op "sorteer: tijd" blijft het hetzelfde. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 91939 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 68 Geslacht: Vrouw |
|
dodo schreef: | Marianne schreef: |
Ik weet niet of het verschil maakt, maar doe je die sortering op jouw overzichtspagina of bij je instellingen? https://www.jijbent.nl/profile.php |
De derde regel is een 3 d. tussen de 2 d.'s. Nu is dit niet zo'n probleem, maar als het gaat om mijn bovenstaande voorbeeld is het wel erg vervelend als je denkt dat je veilig bent voor de tijd, maar dat niet bent.
Ik heb het standaard ingesteld via profiel op tijd, maar als ik klik op "sorteer: tijd" blijft het hetzelfde. |
Nogmaals, als ik nu bij de spellen kijk waar jij aan de beurt bent, staat alles keurig op volgorde van tijdsduur. Niet bij het rijtje van je tegenstanders, daar staat alles door elkaar.
Misschien eens je buffer, cookies etc. wissen? Bij Mozilla Firefox: Opties: Privacy en Beveiliging en dan bij Cookies en websitegegevens: gegevens wissen. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Holbewoner  Vip Geregistreerd op: 29-5-2003 Totaal berichten: 1852 Woonplaats: Verweggistan Leeftijd: 43 Geslacht: Man |
|
dodo schreef: | Marianne schreef: |
Ik heb zoiets wel eerder gezien. Dat bleken dan spellen te zijn die gestart zijn voordat de klok verzet werd (zomer- of wintertijd). Wellicht omdat er net in het eerste of laatste uur van de dag is gezet. is verder niet zo erg. Binnen een paar weken heb je toch geen spellen meer die voor de wintertijd inging gestart zijn. _________________ Time flies like an arrow
Fruit flies like a banana |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|