Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
almeriaantje Geregistreerd op: 22-11-2004 Totaal berichten: 36 Woonplaats: Almere Leeftijd: 52 Geslacht: Vrouw |
|
Ik zie in mijn spelletjes die ik momenteel speel witte vlakjes in plaats van blaadjes, bloemen of water. Hoe komt dat en hoe is het te verhelpen. Heb verder geen problemen met mijn pc of met andere spellen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Even je cache legen..
ga naar extra -> Internetopties en kies daar bestanden verwijderen.
Als dat niet helpt ga naar privacy en voeg http://images.jijbent.nl/ toe aan je vertrouwde websites. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Thomas |
|
Ik heb het nu ook oor het eerst, ik gebruik firefox 2 en als ik ie 6 gebruik dan zie ik de witte vlakjes niet.
Ik heb van alles nagekeken maar kom er niet uit ? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 93511 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 69 Geslacht: Vrouw |
|
Thomas schreef: | Ik heb het nu ook oor het eerst, ik gebruik firefox 2 en als ik ie 6 gebruik dan zie ik de witte vlakjes niet.
Ik heb van alles nagekeken maar kom er niet uit ? |
http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?t=9938 _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vipbitch
|
Sinds mijn laatste spel zijn ook hier witte vlakken in de basis, of er nu nog iets staat of niet. Cache legen, cookies, toevoegen aan vertrouwde sites, andere browser, ze blijven aanwezig.
Best wel hinderlijk, vooral de wittevlakken waar niets meer is. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Heb net je spel bekeken en ook als jou ingelogd en ik zie geen witte vlakken.
Heb je iets aan je browser gewijzigd? bv een add on/plugin of blocker? Dat veroorzaakt het waarschijnlijk. Zet ze allemaal even uit en probeer het dan. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|