Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HolbewonerOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 1847
Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Dec 20, 2010 23:44    Onderwerp: Reageer met quote

Hendrie42 schreef:

Klopt, er kan met 1 dag effectief 3 dagen worden opgenomen in dit geval dus de nachten wo-do, do-vr, vr-za niet door je tijd. x15 met nog 2 lange vakanties kan dat aardig oplopen, al heb ik zelden gezien dat iemand dat deed.

Best handig hoor! Dan kost een weekendje weg maar 1 dag en kom je beter uit.
Bekijk gebruikers profiel 
genderen6
BerichtGeplaatst: Vr Dec 24, 2010 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Naar boven
Sprinter
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 27, 2011 4:55    Onderwerp: Reageer met quote

Hoofdpijn schreef:
Je ziet het vaker voorkomen bij mensen die altijd op het laatste moment tussen 23.30 en 24.00 een zet doen dat ze ook geregeld even een dagje vakantie erbij opnemen om zo hun bedenktijd te verlengen.
Blijf het overigens raar vinden dat als je op een dag je zet moet doen, dat dat niet hoeft als je de volgende dag vakantie hebt.

Dit is een late reactie maar de discussie liep en loopt ook al best lang door.... Rolling Eyes
Volgens mij zou de regelgeving; die overigens al op het aantal denkdagen tegenwoordig aangepast is (die ben je niet meer kwijt als je vakantiedagen opneemt) verder aangepast moeten worden en wel zodanig dat als een speler met zijn laatse minuten bezig is (bewust of onbewust laat ik in het midden!) en daardoor het risico loopt te verliezen dat die wel een of meerdere vakantiedagen op mag nemen en wat die persoon daarmee doet is geheel zijn/haar eigen zaak heft niemand iets mee te maken... maar dat die persoon dan wel verplicht wordt om minstens een zet te doen voordat hij die vakantie aanvraagt op het moment dat hij anders door de tijd zou gaan.... dus in de dag (24 uur voordat hij aanvraag indient minimaal 1 zet te hebben gedaan zodat het effect uiteindelijk is dat de dag voor die snipperdag(en) niet meer extra is of misbruikt kan worden .....
en idd vakantie is vakantie dan speel je niet.... ik tenminste niet.... Razz
Naar boven
HeidiHiOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 10
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Ma Sep 13, 2021 19:16    Onderwerp: Reageer met quote

Het zou een goede oplossing zijn mensen die op "vakantie" zijn tevens te blokkeren om überhaupt een zet te kunnen doen.
Je ziet ze 100+ zetten doen op hun vakantiedagen, behalve die van de kampioenschap of een finale.
Dit zou de vakantie minimaal halveren. Very Happy
Tevens staan er diversen in min-uren. Hoe kan zo iets gebeuren. Rolling Eyes
Naar boven
t4ndOffline
Totaal berichten: 6
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 10:55    Onderwerp: Reageer met quote

Blokkeren vind ik wat fout. Als je in vakantie bent heb je misschien soms wat tijd en zin om zetten te doen en dan zou dat ook gewoon moeten kunnen. Je bent met vakantie dus je hebt minder tijd / zin, dat betekent niet dat je geen tijd of zin hebt.

Anderzijds begrijp ik wel dat het ergerlijk is als iemand in vakantie is en dan bepaalde spellen wél speelt en andere niet. Een oplossing daarvoor zou kunnen zijn om mensen in vakantie te verplichten om eerst een zet te doen in het spel met de laagste resttijd.

Of we kunnen gewoon plezier hebben in het spel en die paar spelers die van zo'n zaken profiteren erbij nemen. Je gaat altijd mensen hebben die van de regels proberen te profiteren, gelijk welke wijzigingen je doorvoert dus kan je beter je energie er niet aan verspillen Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: