Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
p1973Offline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 150
Leeftijd: 47
Geslacht: Man
Uk
BerichtGeplaatst: Za Mei 15, 2021 19:22    Onderwerp: Automatisch succes wensen Reageer met quote

Zo nu en dan zijn er spelers die mij de partij kado willen doen omdat ik hun geen succes wens. Is er een mogelijkheid om automatisch bij het begin succes in het bericht op te nemen?

Ik speel veel partijen en ik vergeet vast wel vaker om om de succes te klikken.

Het is geen onwil. Maar ik speel gewoon op snelheid door mijn spelletjes heen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
venaOffline
Totaal berichten: 57
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Zo Mei 16, 2021 14:46    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is echt zwak en zielig van de spelers die je de partij kado willen doen als je ze geen succes wenst. Natuurlijk kun je dat weleens vergeten of dat je te snel bent met zetten. Dat overkomt iedereen weleens. Het gaat om het plezier van het spelletjes spelen en dat je leuke partijen tegen anderen speelt. Maak je vooral niet te druk over wel of geen succes wensen, zeker niet als je dat verder altijd wel doet en die intentie ook hebt.
Naar boven
Kevin7Offline
Totaal berichten: 9
BerichtGeplaatst: Zo Mei 16, 2021 20:29    Onderwerp: Re: Automatisch succes wensen Reageer met quote

p1973 schreef:
Zo nu en dan zijn er spelers die mij de partij kado willen doen omdat ik hun geen succes wens.

Shocked
Ik denk dat ik voortaan zal stoppen met mensen succes wensen...
Gratis puntjes!!!! Laughing
Naar boven
venaOffline
Totaal berichten: 57
BerichtGeplaatst: Ma Mei 17, 2021 23:04    Onderwerp: Re: Automatisch succes wensen Reageer met quote

Kevin7 schreef:
p1973 schreef:
Zo nu en dan zijn er spelers die mij de partij kado willen doen omdat ik hun geen succes wens.

Shocked
Ik denk dat ik voortaan zal stoppen met mensen succes wensen...
Gratis puntjes!!!! Laughing

Ja, vooral in toernooien zijn gratis punten erg lekker Laughing Al heb ik nog niet meegemaakt dat anderen opgeven of je laten winnen omdat je geen succes hebt gezegd
Naar boven
deugenietjeOffline

Totaal berichten: 268
Leeftijd: 36
Geslacht: Vrouw
Groningen
BerichtGeplaatst: Vr Mei 21, 2021 17:02    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wens geen succes, vergeet het steeds, heel soms doe ik het, maar niemand die het spel stopt omdat ik het niet doe.

Update 07-03-2019

05-11-2019: 5277 zetten gedaan.
Naar boven
mlabOffline
Totaal berichten: 13
BerichtGeplaatst: Zo Jul 04, 2021 11:26    Onderwerp: Reageer met quote

Ben niet zo geneigd tegenstanders succes te wensen, ik wens ze wel altijd veel plezier Wink
Naar boven
GiolantaOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 96
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Jul 04, 2021 22:19    Onderwerp: Reageer met quote

mlab schreef:
Ben niet zo geneigd tegenstanders succes te wensen, ik wens ze wel altijd veel plezier Wink

Plezier of succes wensen, het is mij om het even. Ik heb echter een bloedhekel aan spelen tegen mensen die zo onbeschoft zijn dat ze geen succes wensen. Ik herinner ze er een paar beurten lang aan, want inderdaad, iedereen kan het eens vergeten. Doen ze het nog steeds niet, dan gaan ze op mijn blokkeer lijst. Bij toernooien schrijf ik me pas op het laatste moment in, zodat ik weet wie er mee speelt.

Ik ben het eens met mensen die zeggen dat het niet verplicht is om succes te wensen, maar het staat mij dan ook vrij om nooit meer met ze te spelen om die reden.
Naar boven
xaveriusOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 87
Belgium
BerichtGeplaatst: Do Jul 08, 2021 20:57    Onderwerp: Reageer met quote

Giolanta schreef:
mlab schreef:

Plezier of succes wensen, het is mij om het even. Ik heb echter een bloedhekel aan spelen tegen mensen die zo onbeschoft zijn dat ze geen succes wensen. Ik herinner ze er een paar beurten lang aan, want inderdaad, iedereen kan het eens vergeten. Doen ze het nog steeds niet, dan gaan ze op mijn blokkeer lijst. Bij toernooien schrijf ik me pas op het laatste moment in, zodat ik weet wie er mee speelt.

Ik ben het eens met mensen die zeggen dat het niet verplicht is om succes te wensen, maar het staat mij dan ook vrij om nooit meer met ze te spelen om die reden.

Oh waw, ik had er geen idee van dat dit zo leeft bij mensen. Ik vind het vooral jammer voor jou dat je je verplicht voelt om hier zoveel (negatieve) energie in te steken.
Naar boven
GiolantaOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 96
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Jul 09, 2021 12:42    Onderwerp: Reageer met quote

Oh waw, ik had er geen idee van dat dit zo leeft bij mensen. Ik vind het vooral jammer voor jou dat je je verplicht voelt om hier zoveel (negatieve) energie in te steken.[/quote]

Juist doordat ik ze blokkeer hoef ik geen energie meer in ze te steken.
Je ziet overal al dat normen en waarden vervagen en beleefdheidsvormen niet meer gelden. De maatschappij verhard en niet alleen op dit forum.

Als anderen zich daarin willen schikken is dat prima, ik doe dat niet.
Ook ik speel voor mijn plezier (en gelukkig lukt dat nog steeds), maar ik heb gewoon geen zin om tegen mensen te spelen die geen simpele beleefdheidsvormen in acht nemen.
Naar boven
JansoeOffline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 4
BerichtGeplaatst: Do Jul 15, 2021 15:11    Onderwerp: Reageer met quote

Serieus mensen die willen stoppen omdat je ze geen succes wenst? Goeiedag zeg...

Net wat men hier zegt: Dat vergeet toch iedereen wel eens. Ik speel t liefst egelrace, ur en backgammon, want dat zijn eigenlijk spelletjes waar ik zonder al te veel nadenken er zo door heen stuiter Laughing

Soms heb ik het ook totaal niet in de gaten dat ik met nieuwe partijen bezig ben
Naar boven
GrasshopperOffline
Totaal berichten: 7
Leeftijd: 91
Antiguabarbuda
BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2021 1:06    Onderwerp: Reageer met quote

Jansoe schreef:
Serieus mensen die willen stoppen omdat je ze geen succes wenst? Goeiedag zeg...

Net wat men hier zegt: Dat vergeet toch iedereen wel eens. Ik speel t liefst egelrace, ur en backgammon, want dat zijn eigenlijk spelletjes waar ik zonder al te veel nadenken er zo door heen stuiter Laughing

Soms heb ik het ook totaal niet in de gaten dat ik met nieuwe partijen bezig ben

Helemaal eens. Ik vergeet het ook regelmatig. Speel bijna alleen maar Backgammon, dus dan stuiter je inderdaad zonder nadenken er doorheen.
En als ik "thanks" zeg in plaats van ook "succes", krijg je nog commentaar ook.
Ik speel om te winnen. Niet om gezellig te chatten. En dat is mijn goed recht.
Naar boven
HoofdpijnOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 1388
Leeftijd: 61
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2021 12:25    Onderwerp: Reageer met quote

Beleefdheid is natuurlijk iets anders als gezellig chatten.
Maar inderdaad, het is niet verplicht om beleefd te zijn.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: