Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kevin7Online
Totaal berichten: 3
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Ma Dec 21, 2020 15:52    Onderwerp: Gal spuwen - kunstmatige no.1 positie Reageer met quote

Zoals de titel doet vermoeden, plaats ik dit bericht alleen om m'n gal te spuwen. Neem het niet al te serieus a.u.b. Rolling Eyes Wink

- Voor de speler(s) die mij uitdagen wanneer ik hoog (of zelfs no.1) sta: leuk! Kom maar op! Maar wanneer je zelf no.1 staat, weiger je ineens mijn uitdaging (en die van anderen) en speel je niets meer?! Uw goed recht, maar wel een beetje laf...

- Voor de speler(s) die tientallen wedstrijden tegelijk starten, en alle verliezende partijen vertragen, om alle winnende partijen aaneen te kunnen rijgen, en zo tijdelijk een opgeblazen hoge rating krijgen met uitschieters naar de no.1 positie...
Wees trots op je e-penis! Geniet ervan, en ik hoop dat je erin stikt. Sick
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
gelinaOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 85
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Dec 23, 2020 16:01    Onderwerp: Reageer met quote

Dit mag gerust af en toe gezegd worden, mij stoort het ook, zelf geef ik altijd precies aan waarom ik een uitnodiging niet accepteer.

Heel toevallig gebeurt dit ook alleen als ik een hoge rating heb en dus niet zo heel vaak Laughing

Kortom, ik ben het met je eens.
Naar boven
metjeOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 17
BerichtGeplaatst: Wo Jan 27, 2021 18:55    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind jijbent nog steeds een spelletjessite, en erger me dood aan die mensen die spelen om de rating op te halen. Ik zit nu al heel lang in een toernooi te wachten op een tegenstander die eens in de 6 dagen een zet doet. Degene heeft een enorme rits toernooien staan. Vandaag bijvoorbeeld zijn er 5 zetten gedaan! Is dit pesterij of niet. Het komt niet in mijn hoofd op om een uitnodiging te weigeren omdat het niet mijn rating ten goede komt. Mensen speel voor je plezier!!!!
Naar boven
VinnieOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 4
BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2021 19:39    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij haal je twee dingen door elkaar. Van mensen die kunstmatig hun rating op houden heb jij, zolang je je er niet aan ergert, geen last. Laat ze lekker die uitnodiging weigeren, dat beďnvloed jou niet.

Mensen die meer toernooien starten dan ze kunnen spelen is iets anders. Het gebeurt mij ook weleens dat ik een tijd wat drukker ben met andere dingen, en dan heb je natuurlijk net dat dan al je toernooien doorgaan. Dan wordt het wat langzamer allemaal, werk is uiteindelijk toch belangrijker dan spelletjes. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat mensen expres teveel potjes starten, maar als ze dat doen en ze willen kennelijk mensen daarmee ergeren, zorg dan dat je je niet ergert. Dat zal ze leren.
Naar boven
roerOffline
Totaal berichten: 2
BerichtGeplaatst: Wo Apr 14, 2021 15:48    Onderwerp: traag spelen Reageer met quote

ik ben nog niet zo lang actief op jijbent en mij valt het ook op dat sommige spelers heel lang doen over hun zetten. Ik kan maximaal 5 toernooien spelen en zit regelmatig te wachten op het opnieuw kunnen starten, omdat mijn wedstrijden in alle 5 de toernooien al klaar zijn en ik toch niet door ben. Maar het aantal dagen reactietijd hoort nu eenmaal bij de opzet (en is mss ook wel bewust om je te pushen viplid te worden).
maar goed .. het valt me zoveel op dat sommigen langzaam spelen dat ik me begon af te vragen of er voordeel uit te halen is. Vraag: is het zo dat als je in een toernooi een lage toernooirating hebt je harder omhoog gaat in je toernooirating tegen iemand die daar al een hoge TPR heeft. In dat geval kan het dus slim zijn om als goede speler zo lang mogelijk te wachten met spelen, zodat je bij gelijk aantal punten meer kans maakt om doro te gaan naar de kwartfinale.
Ikzelf heb er het geduld niet voor, maar ben toch wel benieuwd of het zo werkt
En kan dus ook verklaring zijn voor traag spelen
Naar boven
HoofdpijnOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 1378
Leeftijd: 60
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Apr 14, 2021 15:59    Onderwerp: Reageer met quote

Voor de berekening van de TPR wordt de beginrating van elke speler gebruikt. Dit is de rating bij de START van het toernooi, die zal niet veranderen in de loop van het toernooi. Het maakt voor de TPR dus niet uit wanneer je partijen afgelopen zijn.
(Zie de formule onder de knop Handig & tips. Onderdeel van de berekening is de gemiddelde beginrating van je tegenstanders. Die verandert niet door een andere volgorde van afronden van je partijen.)
Naar boven
roerOffline
Totaal berichten: 2
BerichtGeplaatst: Wo Apr 14, 2021 17:04    Onderwerp: Reageer met quote

Hoofdpijn schreef:
Voor de berekening van de TPR wordt de beginrating van elke speler gebruikt. Dit is de rating bij de START van het toernooi, die zal niet veranderen in de loop van het toernooi. Het maakt voor de TPR dus niet uit wanneer je partijen afgelopen zijn.
(Zie de formule onder de knop Handig & tips. Onderdeel van de berekening is de gemiddelde beginrating van je tegenstanders. Die verandert niet door een andere volgorde van afronden van je partijen.)

ok, duidelijk. Bedankt voor de wel zeer snelle reactie
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: