Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Hoofdpijn  Supervip
Geregistreerd op: 6-11-2003 Totaal berichten: 1372 Leeftijd: 60 Geslacht: Man |
|
Achter de naam klokkenfestijn staat een parasolletje terwijl hij geen vakantie (meer) heeft.
Dit zou de kans dat die spellen uit de wachtkamer worden gehaald kunnen verkleinen, ik sla in ieder geval parasolletjes meestal over. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
HaagseDammer  Supervip
Geregistreerd op: 26-5-2003 Totaal berichten: 762 Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 46 Geslacht: Man |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
|
Nee hoor, als ik in de wachtkamer kijk zie ik bij de spellen die klokkenfestijn er in gezet heeft nog steeds een parasolletje achter de naam staan.
Ik verwacht dat die morgen weg is. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
HaagseDammer  Supervip
Geregistreerd op: 26-5-2003 Totaal berichten: 762 Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 46 Geslacht: Man |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
|
Zoals verwacht is het parasolletje bij klokkenfestijn nu weg,
maar bij kevin.vds staat die nog, terwijl hij t/m 2 januari op vakantie staat. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
kevin.vds  Supervip
Geregistreerd op: 4-5-2015 Totaal berichten: 44 Woonplaats: Comines Leeftijd: 31 Geslacht: Man |
|
Mogelijks omdat ik met de feestdagen verlof had gepland voor het zekerste maar een dag vroeger terug tijd had en deze 1 dag ingekort heb de dag ervoor... Dus ik vermoed dat die er staat omdat ik oorspronkelijk een dag langer vakantie had ingepland  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
|
Dat zal het toch niet zijn.
Vanochtend staat er nog een kat+muis spel van neeja in de wachtkamer met een parasol erachter.
Daar is de vakantie volgens mij niet verkort. Als je eergisteren op de naam klikte stond er 'nog 1 dagen', gisteren 'nog 0 dagen', en nu niets. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9949 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 51 Geslacht: Man |
|
Het staat nu goed, ik weet het niet zeker maar lijkt met een jaarovergang te maken te hebben of het is al 10 jaar fout  _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|