Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
vitamientje  Vip Geregistreerd op: 19-12-2011 Totaal berichten: 461 Geslacht: Vrouw |
|
Ik krijg nu op elke pagina van jijbent de mededeling dat ik een AdBlocker gebruik, en of ik een uitzondering wil maken.
Wat staat hier? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9949 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 51 Geslacht: Man |
|
Ik snap je vraag niet.
Maar wat wij vragen is als je een adblocker gebruikt of je dan voor onze site een uitzondering wilt maken. Dat kan. Je kunt per site aangeven of je een ad wilt blocken of niet. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
vitamientje  Vip Geregistreerd op: 19-12-2011 Totaal berichten: 461 Geslacht: Vrouw |
|
bram schreef: | Ik snap je vraag niet.
Maar wat wij vragen is als je een adblocker gebruikt of je dan voor onze site een uitzondering wilt maken. Dat kan. Je kunt per site aangeven of je een ad wilt blocken of niet. |
Ik wist niet wat een Adblocker was, en heb die in ieder geval ook nooit ingesteld. Ik had juist de vorige dag bij jijbent op accepteren geklikt. En bij dit schermpje was ook geen optie om akkoord te gaan. Dus dat snapte ik niet. Nu zie ik het niet meer. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Twaburov  Vip
Geregistreerd op: 28-5-2005 Totaal berichten: 363 Woonplaats: 's-Hertogenbosch Leeftijd: 30 Geslacht: Man |
|
Irritante mededeling inderdaad.
We proberen het maar te negeren.. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
mrtn  Vip Geregistreerd op: 10-7-2015 Totaal berichten: 6 Geslacht: Onbekend |
|
Ik ben VIP zonder banners juist om geen reclames te krijgen. Deze melding komt sinds een tijdje plotseling. Ik speel altijd op mijn telefoontje en daar is niet plotseling een Adblocker op gekomen de laatste tijd.
Kan het te maken met het feit dat ik VIP zonder Banners ben? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
gelina  Vip Geregistreerd op: 30-3-2011 Totaal berichten: 85 Woonplaats: Veere Geslacht: Vrouw |
|
mrtn schreef: | Ik ben VIP zonder banners juist om geen reclames te krijgen. Deze melding komt sinds een tijdje plotseling. Ik speel altijd op mijn telefoontje en daar is niet plotseling een Adblocker op gekomen de laatste tijd.
Kan het te maken met het feit dat ik VIP zonder Banners ben? |
Ook ik ben VIP zonder banners, ook gebruik ik een add blocker, dat kan dus samen goed gaan.
Heb je de instelling correct staan?
Banners: JaNee
Spellenlink: JaNee (als niet aan de beurt een spellenlink in status)
Dobbels rollend: JaNee (Rollende dobbelstenen bij dobbelspel)
Backgammon javascript: JaNee (Backgammon javascript nieuwe versie)
Achter "Banners" behoor je nee aan te klikken! |
|
Naar boven |
|
 |
 |
KeesB Geregistreerd op: 3-12-2020 Totaal berichten: 1 Geslacht: Onbekend |
|
Ik ben nieuw hier op het forum en ook op de website.
Begrijp het niet helemaal goed, maar ik ben niet in het bezit van een adblock en krijg dus wel reclame.
Nu vind ik dat niet zo storend, maar het kan dus ook zonder als ik VIP wordt?
Kan iemand mij hiermee helpen? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
TheTimmy  Vip
Geregistreerd op: 22-1-2004 Totaal berichten: 3996 Woonplaats: Harderwijk Leeftijd: 37 Geslacht: Man |
|
KeesB schreef: | Ik ben nieuw hier op het forum en ook op de website.
Begrijp het niet helemaal goed, maar ik ben niet in het bezit van een adblock en krijg dus wel reclame.
Nu vind ik dat niet zo storend, maar het kan dus ook zonder als ik VIP wordt?
Kan iemand mij hiermee helpen? |
Gewoon naar https://www.jijbent.nl/vip.php _________________ Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get |
|
Naar boven |
|
 |
 |
rosavlinder
Geregistreerd op: 20-4-2004 Totaal berichten: 146 Woonplaats: Friesland Leeftijd: 34 Geslacht: Vrouw |
|
Ik krijg telkens smerige reclames over oorsmeer verwijderen ofzo...
Nu vind ik het helemaal niet erg om reclames te krijgen want ik kies hiervoor. Maar kan ik een specifieke reclame uitzetten?
Ik heb al tig keer geklikt op geen interesse en andere keuzes die ze geven maar toch komt die reclame altijd terug en ik vind het gewoon vies.
Cookies en geschiedenis heb ik ook al verwijderd.
Groetjes Rosavlinder |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 89205 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 67 Geslacht: Vrouw |
|
rosavlinder schreef: | Ik krijg telkens smerige reclames over oorsmeer verwijderen ofzo...
Nu vind ik het helemaal niet erg om reclames te krijgen want ik kies hiervoor. Maar kan ik een specifieke reclame uitzetten?
Ik heb al tig keer geklikt op geen interesse en andere keuzes die ze geven maar toch komt die reclame altijd terug en ik vind het gewoon vies.
Cookies en geschiedenis heb ik ook al verwijderd.
Groetjes Rosavlinder |
Je zou kunnen overwegen om Vip zonder banners te worden? Dan krijg je zodra je ingelogd bent geen banners/advertenties meer te zien. Dat kun je dan instellen bij je instellingen.
Zie daarvoor de Word Vip pagina: https://www.jijbent.nl/vip.php _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
Geregistreerd op: 6-11-2003 Totaal berichten: 1372 Leeftijd: 60 Geslacht: Man |
|
Het antwoord op haar vraag is, denk ik, dat het niet mogelijk is specifieke reclame uit te zetten. Je hebt alleen de keuze Banners Aan/Uit (als je Vip zonder banners bent). |
|
Naar boven |
|
 |
 |
rosavlinder
Geregistreerd op: 20-4-2004 Totaal berichten: 146 Woonplaats: Friesland Leeftijd: 34 Geslacht: Vrouw |
|
Wil ik geen vip worden, ik weet wat daaraan vast hangt, het is alleen die ene reclame die ik kwijt wil omdat ik die smerig en niet passend vind. Maar hoofdpijn heeft mn vraag beantwoord, dankjewel daarvoor Jammer genoeg niet wat ik hoopte  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marleen112  Vip Geregistreerd op: 27-8-2009 Totaal berichten: 208 Geslacht: Onbekend |
|
rosavlinder schreef: | Wil ik geen vip worden, ik weet wat daaraan vast hangt, het is alleen die ene reclame die ik kwijt wil omdat ik die smerig en niet passend vind. Maar hoofdpijn heeft mn vraag beantwoord, dankjewel daarvoor Jammer genoeg niet wat ik hoopte  |
Weet precies welke advertentie je bedoeld.... Die is inderdaad gewoon ranzig |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|