heb vandaag een score van 1960 gehaald... maar zie net dat er meer hogere scores zijn dan die 1960 maar desalniettemin gebeurd mij niet zo vaak dat er zo goed gegooid wordt...
Volgens mij mag je bij een vierde enz. yahtzee overal invullen en die punten gelden. Maar hier mag dat niet. Waarom eigenlijk niet? Dus als je met een yahtzee een straat invult mag dat.
Volgens mij mag je bij een vierde enz. yahtzee overal invullen en die punten gelden. Maar hier mag dat niet. Waarom eigenlijk niet? Dus als je met een yahtzee een straat invult mag dat.
Er klopt niks (meer) van de ranglijst hoogste score dobbelspel! Meer dan 1000 mensen staan nu op de maximum score. Dat is even waarschijnlijk als dat Bram vandaag 7 bananen at. _________________ Wil je de Strategotoernooi uitnodigingen per mail ontvangen? Stuur mij (ruben87) een bptje met je mailadres en het wordt geregeld!
Doe ook eens mee aan een stratego toernooi!
Stratego toernooi informatie:www.strategobond.nl
Real-time gratis oefenen zonder downloads:www.gravon.net
Ranking en toernooi uitslagen: www.kleier.net
Nu ook de Stratego-Barrage ranking via het Kleier menu!
Er klopt niks (meer) van de ranglijst hoogste score dobbelspel! Meer dan 1000 mensen staan nu op de maximum score. Dat is even waarschijnlijk als dat Bram vandaag 7 bananen at.
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar Pagina Vorige1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7