Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
grazy242000Offline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 407
Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Australia
BerichtGeplaatst: Di Aug 11, 2020 18:42    Onderwerp: Reageer met quote

in poule 4 wint Riablasgmias van pombeest die zag ik niet aankomen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
realsnakeOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 71
Leeftijd: 35
BerichtGeplaatst: Wo Aug 19, 2020 17:20    Onderwerp: Reageer met quote

In poule 5 zijn Costa en ikzelf door naar de laatste 14. Geen verrassingen daar.
In poule 6 heeft Frankterharmsel al 3 partijen gewonnen, waaronder tegen Omedinand! Gaat hij voor een verrassing zorgen? Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
frankterharmselOffline
Totaal berichten: 14
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Wo Aug 19, 2020 19:19    Onderwerp: Reageer met quote

realsnake schreef:
In poule 5 zijn Costa en ikzelf door naar de laatste 14. Geen verrassingen daar.
In poule 6 heeft Frankterharmsel al 3 partijen gewonnen, waaronder tegen Omedinand! Gaat hij voor een verrassing zorgen? Wink

Reken daar maar niet op! Heb nog niet echt een tactiek gevonden, spel zit nog vol verrassingen voor mij!
Naar boven
grazy242000Offline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 407
Leeftijd: 40
Australia
BerichtGeplaatst: Za Aug 22, 2020 20:58    Onderwerp: Reageer met quote

ben benieuwd hoe poule drie gaat aflopen baal nog dat in na een lange pauze van de site ,die ik nodig had net te laat was om me in te schrijven had graag geweten waar ik nu stond met spelen van dit spel .helaas spelen er te weinig mensen losse spellen of toernooien dat maakt het lastig om te oefenen .gelukkig speel ik al jaren unrated met r visser Very Happy Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
herbieOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 244
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Aug 27, 2020 13:41    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk, zo'n forum met beschouwingen over het kampioenschap. Ik ben zelf ook één van de mindere spelers, maar vind het niet vervelend dat er alleen over de toppers gesproken wordt.

In de voetbalpraatprogramma's wordt er ook meer gesproken over Ajax, Feyenoord en PSV dan over RKC en Heracles.

In kampioenschappen speel ik vaak net iets geconcentreerder dan in gewone toernooien en spelletjes, waardoor ik meestal hoger presteer dan m'n rating doet vermoeden. Zo sta ik bij Camping op een 40e plaats in de rating, maar heb wel al 5 finales in de kampioenschappen Camping gespeeld.

Mijn doel bij Subulata is dan ook het halen van de laatste 14, wat de laatste jaren meestal wel lukte. Het zal hem dit jaar niet worden. Een nederlaag tegen John Ross heb ik vooraf al ingecalculeerd, maar heb nu ook onnodig verloren van FishermanSam. Ik zal dan als een van de betere nummers 3 nog door kunnen gaan, maar met 8 punten is dat zeker geen garantie.

Leuk spel, maar je moet echt tijd voor iedere zet nemen. Voor een kampioenschap lukt dat meestal wel. Ik zal me nog eens inschrijven voor een toernooi en eens zien of ik daar nog kan verrasssen.
Naar boven
realsnakeOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 71
Leeftijd: 35
BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2020 13:03    Onderwerp: Reageer met quote

De laatste 14 van dit kampioenschap zijn bekend!

In poule 1 hebben we Johnross, Toonno en ook Herbie is door! Johnross ongeslagen, zoals verwacht. Knappe prestatie van Toonno en ik ben blij voor Herbie dat hij zijn doel behaald heeft: De laatste 14. yes

In poule 2 hebben we Rvisser en Balladeer. Rvisser hadden we verwacht, maar we hadden zeker niet verwacht dat hij een partij zou droppen tegen Hrqls, waardoor hij nu als tweede van de poule doorgaat. Erg knap van Balladeer, om deze poule te winnen! Surprised

In poule 3 gaan door: Oester en Boutade. Oester is netjes ongeslagen gebleven en verder was het daar heel spannend. Boutade, Ilse1970 en Jeliazkov allemaal evenveel punten. Jammer voor Jeliazkov, hij had de hoogste beginrating en heeft het dus net niet gehaald.

In poule 4 ook weer een opmerkelijke 'upset'. ErikM1983 dropt een partij tegen Riablasgmias, waardoor deze 1e wordt. Erg knap gedaan!

Mijn eigen poule was al een tijdje klaar en hier is niet veel bijzonders gebeurd. Je zou verwachten dat Costa123 en ikzelf door zouden gaan en dat is gebeurd.

In dat laatste poule hebben we Frankterharmsel, Virtualchamp en Omedinand. Frankterharmsel als verrassing bovenin! Van de andere twee had ik wel verwacht dat ze door zouden gaan.

Omedinand heb ik laatst nog even gesproken en we waren het met elkaar eens: De laatste 14 wordt een heel heftige ronde. Alle ex-kampioenen zijn door! Alleen diegenen, die ontzettend scherp spelen en veel tijd besteden aan de partijen, zullen een kans maken om door te gaan naar de kruisfinales.

Alvast allemaal heel veel plezier, succes en mooie partijen gewenst!
Very Happy Very Happy
Naar boven
frankterharmselOffline
Totaal berichten: 14
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Do Okt 08, 2020 14:37    Onderwerp: Reageer met quote

In de afgelopen 5 jaar heb ik in totaal 5 potjes gespeeld, alleen dit kampioenschap dus... begon weer blanco met een bijna random opzet van de stukken.

Zal voor de laatste 14 echt even moeten gaan zitten, maar mijn verwachting is dat de echte toppers nu naar boven zullen komen! Ik ga voor 3 punten en veel leuke/leerzame partijen!

Succes allemaal!!
Naar boven
rvisserOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 672
Atjeh
BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 22:59    Onderwerp: Subulata 2020 Reageer met quote

De nederlaag tegen Hrqls had ik helemaal niet verwacht. Ik had een stuk meer geslagen en kreeg behoorlijk hoge stukken binnen. Toen bleek dat ik alleen de drie laagste stukken had geslagen. Shocked
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: