Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Vipbitch
|
Naar boven |
|
 |
 |
wwwilly  Supervip
|
Ik heb dit sinds kort ook regelmatig en al aangekaart bij Bram. Erg vervelend want je kunt dan nog gewoon doorleggen |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vipbitch
|
Inderdaad vervelend, nu is deze verloren en met die laatste beurt had ik gewonnen.
En nog een spel, in het zelfde toernooi. Nu gelijkspel, anders winst. Met de juiste uitslagen was ik ook niet door gegaan naar de kwartfinale, maar dan nog. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
LeoNL Vip
|
Vipbitch schreef: | https://www.jijbent.nl/kat+en+muis/show.php?gamenumber=24790526
Zojuist is dit spel beëindigd terwijl er nog 1 kaart op de trekstapel ligt en we beiden 5 kaarten in de hand hebben. Ik heb dit nog niet eerder gezien, klopt dat wel? |
Vipbitch schreef: | Inderdaad vervelend, nu is deze verloren en met die laatste beurt had ik gewonnen. |
Als ik dit spel zo bekijk lijkt het er op dat je tegenstander een 6 uit de hand heeft gespeeld voor stapel 1 (en een 7 van tafel en een 8 van zijn stapel) en op stapel 2 nog een 3 en 4 uit de hand. Voordat hij een 3 op tafel speelde.
Hij zou dus 4 nieuwe kaarten moeten pakken terwijl er nog maar 2 lagen.
Het probleem is dus niet dat er nog een kaart over was, maar dat het foutief lijkt dat er nog een kaart over is.  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Vipbitch
|
Ah oké, dank je.
Dan komt de verwarring omdat je in zo'n geval ook wel eens ziet dat iemand er geen 5 kaarten meer heeft liggen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|