Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ivde  Vip Geregistreerd op: 18-5-2011 Totaal berichten: 7 Geslacht: Onbekend |
|
Goedemorgen,
Ik had een vraag over twee woorden.
Mag vermaling?
Mag hechtstrip?
Ik wacht het af.
Ivde |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 89991 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 67 Geslacht: Vrouw |
|
ivde schreef: | Goedemorgen,
Ik had een vraag over twee woorden.
Mag vermaling?
Mag hechtstrip?
Ik wacht het af.
Ivde |
Nieuwe woorden alleen aanvragen op dit topic: https://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?t=12166 _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
siichgat  Vip Geregistreerd op: 3-2-2010 Totaal berichten: 20 Geslacht: Onbekend |
|
Halve finale 117947 van woordspel wil al dagen niet van start gaan |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 89991 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 67 Geslacht: Vrouw |
|
siichgat schreef: | Halve finale 117947 van woordspel wil al dagen niet van start gaan |
In de poulefase zijn nog openstaande spellen. Daar is het wachten op. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
Geregistreerd op: 6-11-2003 Totaal berichten: 1378 Leeftijd: 60 Geslacht: Man |
|
Marianne schreef: | In de poulefase zijn nog openstaande spellen. Daar is het wachten op. |
Weet je helemaal zeker dat daarop gewacht wordt?
Hier was ook nog 1 partij in de poule bezig https://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?p=481015#481015 .
Het was zelfs een spel van 1 van de spelers in de kwartfinale, waardoor ik onterecht de finale mocht spelen ipv gare. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
riaB  Vip Geregistreerd op: 12-4-2005 Totaal berichten: 114 Leeftijd: 63 Geslacht: Vrouw |
|
Goedeavond waarom mogen de woordjes co en cos niet meer _________________ 2x DB
1x DB
11x:brons:WS
1x WS |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marleen112  Vip Geregistreerd op: 27-8-2009 Totaal berichten: 208 Geslacht: Onbekend |
|
Worden nu als afkortingen gezien....Dat las ik ergens anders |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|