Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Omiatorhout
BerichtGeplaatst: Vr Mei 15, 2020 11:38    Onderwerp: En startersvraag Reageer met quote

Goeiemiddag , ik ben nieuw op de site en in dit forum en ik heb meteen een vraag.
Het ziet er allemaal veelbelovend uit...een bekend spel met een andere persoon online kunnen spelen.
Helaas gaat het allemaal niet zo vlotjes.
Ik probeerde bij wijze van test " 4 op een rij" ( omdat ik het spel met mijn kleinzoontje zou willen spelen) en tegen de computer spelen lukt perfect.
Maar ik ga helemaal de mist in als ik hetzelfde spel uittest tegen een andere persoon.
Het is wachten en wachten...het lukt niet meteen om een zet te doen...je moet wachten op een mail.
Is dat altijd zo of is er een snellere methode ?
Of heb ik gewoon een foute spelkeuze gedaan.
Alvast bedankt voor wat speltips.
Naar boven
rolan001Offline
Totaal berichten: 93
Leeftijd: 33
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Vr Mei 15, 2020 13:36    Onderwerp: Reageer met quote

Jijbent is een site waarbijnu een zet doet, en moet wachten op uw tegenstander tot degene een zet heeft gedaan. Zodra een zet is gedaan kan u weer eeb zet spelen..er wordt niet realtime gespeeld. U en uw tegenstabder hebben een bepaalde tijd limiet om te zetten, afhankelijk wat de instellingen van de game is, kan 1, 3 of 7 dagen zijn. Als u een snelle game wilt kan ik u aanraden om een nieuwe game aan te maken met 1 dag tijdslimiet, zo kan u sneller spelen i.v.m kortere zet tijdslimiet. Succes en meer vragen kan u ze stellen.

19 zilver Cool

34 brons Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Omiatorhout
BerichtGeplaatst: Vr Mei 15, 2020 14:36    Onderwerp: Reageer met quote

Dankuwel ! Ik ga het testen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: