Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
realsnakeOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 70
Leeftijd: 35
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Do Apr 30, 2020 10:51    Onderwerp: Subulata 2020 Reageer met quote

Leuk dat er in dit forum af en toe nog kampioenschappen worden voor- en nabesproken! Laten we dit ook doen voor 2020! Het wordt een bijzonder kampioenschap, want bijna alle ex-kampioenen hebben zich ingeschreven: Rvisser, Johnross, Costa123, ErikM1983 en ikzelf. Nu alleen Oester nog, maar ik zie dat hij nog actief is op jijbent, dus wie weet schrijft hij zich nog in! Verder ken ik Omedinand persoonlijk en hij is ook gedreven om voor de titel te gaan. Het wordt dus ongetwijfeld spannend! We houden het in de gaten! Voor nu alvast heel veel plezier en succes gewenst aan alle deelnemers! Very Happy Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
rvisserOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 671
Atjeh
BerichtGeplaatst: Vr Mei 01, 2020 0:05    Onderwerp: Subulata 2020 Reageer met quote

Ja, het kan best leuk worden. Ik mag mijn titel verdedigen, maar zie John (JohnRoss) toch weer als favoriet. Als hij in vorm is, is hij heel moeilijk te verslaan. Dan valt er een last van mijn schouders, want ik hou er niet van om favoriet te zijn. Smile
Naar boven
realsnakeOffline
Vip
Vip

BerichtGeplaatst: Ma Mei 04, 2020 11:53    Onderwerp: Reageer met quote

Ah, en Oester is er ook! Mooi, dan kunnen we van start gaan! Very Happy
Naar boven
realsnakeOffline
Vip
Vip

BerichtGeplaatst: Za Jul 25, 2020 9:06    Onderwerp: Reageer met quote

Daar gaan we! Veel plezier en succes allemaal!! Very Happy
Naar boven
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 883
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Jul 28, 2020 1:59    Onderwerp: Reageer met quote

Persoonlijk vond ik dit soort berichten erg jammer. Ik snap het enthousiasme wel maar het kan misschien iets minder. Het werkt erg demotiverend op de spelers die wat minder sterk zijn om mee te spelen met het kampioenschap. We snappen allemaal wel dat we geen enkele kans maken maar zo wordt wel heel erg duidelijk gemaakt dat de mindere spelers er niet toe doen en zich net zo goed niet aan kunnen melden; het wachten is op slechts 1 persoon (van de "grote 6") en dan kun je pas van start?

Gelukkig zijn er nog spelers die het forum niet lezen, dat scheelt al weer. Persoonlijk vind ik het een superleuk spel hoewel ik er niet zo heel goed in ben. Toernooien en Kampioenschappen ben ik lang geleden al mee gestopt, veel verliezen is niet erg maar een kans hebben om te winnen is wel belangrijk. Wat je met dit soort berichten dus totaal niet gegeven wordt.

Succes allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
frankterharmselOffline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 13
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Wo Jul 29, 2020 13:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben ook nog ongeslagen met dit spel! Laughing
Naar boven
realsnakeOffline
Vip
Vip

BerichtGeplaatst: Zo Aug 02, 2020 8:37    Onderwerp: Reageer met quote

Het was inderdaad puur enthousiasme. Het is nooit mijn bedoeling geweest om iemand te beledigen of te demotiveren. Het was alleen mijn bedoeling om weer eens het gesprek rondom Subulata op gang te brengen. De meeste berichten op dit forum zijn meer dan 8 jaar oud! Surprised Maar goed, als mensen zo snel beledigd zijn, laat iedereen zijn ding dan maar doen, dan houd ik mijn analyse wel voor mezelf. Fijne kampioenschappen allemaal! Smile
Naar boven
blondie.xxOffline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 234
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Aug 02, 2020 13:54    Onderwerp: Reageer met quote

--Het is een persoonlijke mening van Vipbitch realsnake, dus waarom meteen stoppen om berichten over het kampioenschap te plaatsen?

Ik heb het spel nooit gespeeld maar ik vind het juist leuk om te volgen wie van die toppers het goed doet en ver komt. Spelers die niet genoemd worden moeten maar eens laten zien dat ze voor een verrassing kunnen zorgen en dat jij het helemaal verkeerd heb.

Wat mij betreft mag er van elk kampioenschap wel dit soort voorbeschouwingen
komen. Dus gewoon doorgaan ik blijf het volgen!
Naar boven
grazy242000Offline
Megavip
Megavip
Totaal berichten: 406
Leeftijd: 40
Australia
BerichtGeplaatst: Zo Aug 02, 2020 20:39    Onderwerp: Reageer met quote

ik zal dit topic volgen ben zelf lang even niet op de site geweest maar ben weer terug.en nog steeds is subulata me favoriete spel hoop gauw weer hoog in de ranking te staan ,en het sommige toppers moeilijk te gaan maken niet dit kampioenschap was i te laat voor ,maar voor iedereen succes en zal het op de voet volgen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
realsnakeOffline
Vip
Vip

BerichtGeplaatst: Ma Aug 03, 2020 10:36    Onderwerp: Reageer met quote

Oh! Blijkbaar zijn er mensen die de analyse van het toernooi met plezier lezen en volgen! Surprised In dat geval wil ik er best mee doorgaan! Op dit moment is er nog niet veel te melden, behalve dat er al hard geknokt wordt in alle 6 de poules. U hoort nog van mij! Wink

@ Grazy: Jammer dat je te laat was dit jaar, we hadden je er graag bij gehad!
Naar boven
erikM1983Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 295
Leeftijd: 37
Greece
BerichtGeplaatst: Ma Aug 03, 2020 11:11    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo allen,

allereerst leuk dat Realsnake dit gestart is. Beetje praten om het kampioenschap is leuk. Dat maakt iedereen ook gelijk ietsje fanatieker ook al gaat het uiteindelijk enkel om de eer.

Zelf zie ik me niet als kanshebber, meer als outsider. Ik heb ooit wel een keer het kampioenschap gewonnen maar speelde de jaren erna soms zwak tegen de kleintjes. Vooralsnog lijkt die manco verdwenen nu het iets beter gaat en ook wat losse toernooitjes zijn gewonnen maar RVisser en Johnross zijn wel erg sterk. Met name rvisser maakt bijzonder weinig fouten. Hij zet zichzelf graag in de underdog positie maar m.i. is hij absoluut kanshebber nr 1. (hij is trouwens een symphatieke tegenstander, wij spelen al jarenlang diverse spellen tegen elkaar. Als ik zelf niet win gun ik het hem van harte)

Johnross is ook erg sterk. Vorig kampioenschap verraste ik mezelf met een fraaie zege in de halve finale. Hopelijk kan ik dat dit jaar herhalen. Daarnaast is Oester altijd gevaarlijk en ook realsnake speelt regelmatig sterk.

Kortom: genoeg kanshebbers, genoeg spanning.

Iedereen veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel MSN Messenger 
venaOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 48
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Di Aug 04, 2020 11:21    Onderwerp: Reageer met quote

Erg leuk om de strijd te volgen, ook al speel ik dit spel niet. Vooral omdat er veel goede spelers zijn die meedoen plus een paar outsiders. Het kan ook meer mensen enthousiast maken voor een spel als ze deze strijd volgen.

Sowieso is het erg moeilijk om een kampioenschap te winnen, dat is met ieder spel. Een aantal spellen zoals backgammon en dobbelspel hebben ook een geluksfactor. Andere spellen als schaken en dammen hebben dat niet. Voor elk wat wils dus.
Naar boven
buffalo147Offline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 187
Leeftijd: 49
Belgium
BerichtGeplaatst: Vr Aug 07, 2020 22:54    Onderwerp: Reageer met quote

Zoals gebruikelijk gaat het traag vooruit. In poule 5 lijk realsnake wel meteen uit te halen met een voerwinning op costa123.

Ik haalde vorig jaar tot mijn eigen verrassing de laatste 14. Dit jaar met Rob in 1 poule, wordt dus lastig om te herhalen. Ik vind dit een erg leuk spel, maar heb het niet helemaal onder controle. Ik vaar dus wat op geluk. Ik zie wel of het dit jaar opnieuw lukt.

Wie het ook haalt, het is nu al duidelijk dat de volgende ronde met de laatste 14 al meteen een heftige strijd zal opleveren. Wink
Naar boven
realsnakeOffline
Vip
Vip

BerichtGeplaatst: Ma Aug 10, 2020 8:45    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Buffalo!

Misschien haal je het dit jaar ook wel weer! Ga ervoor, zou ik zeggen! Very Happy

Ik ben zelf inderdaad goed gestart, met een overwinning op Costa. Ergens in het middenspel won ik een stuk. Even later kon ik alles vast zetten. En dan ontstaat de eigenaardige situatie dat je zo langzaam mogelijk naar de overkant moet gaan, zodat hij uiteindelijk zijn laatste stuk ook moet geven. Surprised Ik heb nog één partij over, daar gaat nu alle focus naartoe.
Naar boven
rvisserOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 671
Atjeh
BerichtGeplaatst: Di Aug 11, 2020 10:57    Onderwerp: Subulata 2020 Reageer met quote

Costa is altijd een lastige tegenstander. Dus hoor je nu ook bij de favorieten? Dat zou niet zo vreemd zijn, want je hebt het kampioenschap al twee keer gewonnen.
O ja, deze rubriek zal zeker niet alleen voor de "favorieten" bedoeld zijn. Je kunt hier vast ook over vreemde ontwikkelingen tijdens partijen schrijven, bijvoorbeeld dat je drie stukken achter kwam, maar toch nog won omdat de tegenstander vergat de stukken in het eindvak te plaatsen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: