Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ponnuki  Supervip Geregistreerd op: 4-11-2005 Totaal berichten: 205 Woonplaats: 's-Hertogenbosch Leeftijd: 47 Geslacht: Man |
|
Zou ik MODELTREIN toegevoegd kunnen krijgen? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
PrissyDuss Geregistreerd op: 16-11-2018 Totaal berichten: 124 Geslacht: Onbekend |
|
Naar boven |
|
 |
 |
de-ik--ki-ed  Vip
|
Hoi Marianne,
Mogen afgekalkten en aansjouwe? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Annika Geregistreerd op: 1-9-2007 Totaal berichten: 107 Geslacht: Onbekend |
|
Mag "kuhr", als in het kunstschaatsen? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
DeadmanInc  Vip
Geregistreerd op: 19-12-2004 Totaal berichten: 1137 Woonplaats: Amsterdam Leeftijd: 51 Geslacht: Man |
|
hoi,
mag coming ?
bedankt |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 86258 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 66 Geslacht: Vrouw |
|
ponnuki schreef: | Zou ik MODELTREIN toegevoegd kunnen krijgen? |
Graag alles met kleine letters schrijven. Is voor mij makkelijker i.v.m. met copy/paste in de database. Alvast bedankt.
Is toegevoegd. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 86258 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 66 Geslacht: Vrouw |
|
PrissyDuss schreef: | Mag geco?
Groetjes, Pris |
Nee, want het is een afkorting: gesubsidieerde contractueel _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
|
de-ik--ki-ed schreef: | Hoi Marianne,
Mogen afgekalkten en aansjouwe? |
Hoi,
Afgekalkten (= personen die afgekalkt zijn) kan niet.
Aansjouwe is toegevoegd. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
|
Annika schreef: | Mag "kuhr", als in het kunstschaatsen? |
Dat is kür (= kur). Kuhr staat niet in VD15. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
|
DeadmanInc schreef: | hoi,
mag coming ?
bedankt |
Hoi,
Staat niet in VD15. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Slof  Vip Geregistreerd op: 3-1-2014 Totaal berichten: 190 Geslacht: Onbekend |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
|
Slof schreef: | modesters dank je |
Is toegevoegd. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
folkwarda Geregistreerd op: 12-10-2017 Totaal berichten: 32 Geslacht: Onbekend |
|
Beste Marianne,
Het woord sponduig?
Groetjes,
Warda |
|
Naar boven |
|
 |
 |
buffalo147  Supervip Geregistreerd op: 31-3-2016 Totaal berichten: 157 Leeftijd: 48 Geslacht: Man |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Blackjack12  Supervip Geregistreerd op: 13-10-2006 Totaal berichten: 57 Geslacht: Onbekend |
|
Mag grafdicht worden toegevoegd?
Bij voorbaat dank.
Blackjack12 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|
|