FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
miekepieke78Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 13
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2018 8:04    Onderwerp: Fout/bug bij aanmelden toernooi Reageer met quote

Hoi,
Ik zag net dat ik nog 3 toernooien mocht starten. Dus ik meld me aan voor een stackotoernooi. Er was nog 1 deelnemer nodig. Ik krijg vervolgens een foutmelding in beeld. Het toernooi start zonder mij en ik mag toch nog maar 2 toernooien starten. Even later hetzelfde met mijn aanmelding bij een Carcassonne toernooi. Weet iemand hoe dit kan?
Groetjes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 84388
Leeftijd: 65
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Okt 07, 2018 13:43    Onderwerp: Reageer met quote

Er was een probleem met de database, waardoor we een eerdere backup hebben moeten terugzetten. Hierdoor ben je alles van zaterdag helaas kwijt.
Sandhi
Vip
Vip

Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Feb 22, 2019 12:42    Onderwerp: toernooi start in 2voud Reageer met quote

Er is net een nieuw toernooi BG gestart, maar in 2voud. Beide starten om 12.31 uur: toernooi 108333 en 108334. De indeling van de poules zijn wel verschillend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9868
Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Vr Feb 22, 2019 13:48    Onderwerp: Re: toernooi start in 2voud Reageer met quote

Sandhi schreef:
Er is net een nieuw toernooi BG gestart, maar in 2voud. Beide starten om 12.31 uur: toernooi 108333 en 108334. De indeling van de poules zijn wel verschillend.

maar verder niks mee aan de hand toch?
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: