Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
de-ik--ki-ed  Vip
|
Volgens de spelregels eindigt het spel "zodra er twee spelers na elkaar passen". In onderstaand spel wordt er gezet, gepast, gezet en weer gepast en meteen eindigt het spel. Weliswaar wordt er in opeenvolgende beurten gepast, maar het feit dat er tussendoor een halfzet gedaan wordt, lijkt me toch relevant,. Daarmee verandert de situatie, waaronder de vorige speler paste immers. Is dit een bug of interpreteer ik de spelregels verkeerd? Is een halfpas hetzelfde als een volle pas?
https://www.jijbent.nl/stad+en+land/show.php?gamenumber=22674560 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
deugenietje  Vip
Geregistreerd op: 12-7-2008 Totaal berichten: 266 Woonplaats: Sappemeer Leeftijd: 35 Geslacht: Vrouw |
|
volgens mij is er 2 keer gepast achter lkaar _________________ 36x 17x Stacko 9x Lost Cities 5x Dobbelspel 2x Pico 1x piquin 1x Safari 1x Domino
66x 30x Stacko 16x Lost Cities 5x Pico 4x tweeet 4x Dobbelspel 3x Safari 1x Rummy 1x Ur 1x Domino 1x yavalath
164x 88x Stacko 20x Lost Cities 18x Safari 15x Dobbelspel 13x Domino 4x Pico 2x Ur 1x Codekraker 1x Carcassonna 1x tweeeet 1x Backgammon
Update 07-03-2019
05-11-2019: 5277 zetten gedaan. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Dinand Geregistreerd op: 13-8-2017 Totaal berichten: 125 Woonplaats: ver bij jou vandaan Leeftijd: 90 Geslacht: Man |
|
de-ik--ki-ed schreef: | Volgens de spelregels eindigt het spel "zodra er twee spelers na elkaar passen". In onderstaand spel wordt er gezet, gepast, gezet en weer gepast en meteen eindigt het spel. Weliswaar wordt er in opeenvolgende beurten gepast, maar het feit dat er tussendoor een halfzet gedaan wordt, lijkt me toch relevant,. Daarmee verandert de situatie, waaronder de vorige speler paste immers. Is dit een bug of interpreteer ik de spelregels verkeerd? Is een halfpas hetzelfde als een volle pas?
https://www.jijbent.nl/stad+en+land/show.php?gamenumber=22674560 |
dit heb ik nog niet eerder gezien zo
(zie overigens ook geen reden waarom er gepast moet worden) _________________ ieder ander met een zooi bekers op deze plaats, wil ik graag feliciteren met zijn etalage vol met 0\''''\''''tjes, 1\''''\''''tjes, mb\''''\''''tjes en kb\''''\''''tjes.  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|