FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Leo1972Offline

Totaal berichten: 21
Leeftijd: 47
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Apr 08, 2018 19:45    Onderwerp: Holomino ranking Reageer met quote

Ik vroeg mijn eigen af waarom Vette2 altijd, maar ook altijd maar op 1 blijft staan in de ranking terwijl diegene echt nooit een tournooi speelt....iedereen kom ik wel een keer tegen, behalve Vette2....heel vreemd.
Je kan wel constant een holomino gaan spelen tegen 1 persoon waar je altijd van wint om dan in de ratinglijst te blijven,maar vind dat oneerlijk...laat mensen verplicht 1x in de zoveel tijd een tournooi spelen om in de rankingslijst te blijven..lijkt mij wat eerlijker...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
buffalo147Offline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 138
Belgium
BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2018 7:21    Onderwerp: Reageer met quote

Ik lees dit nu pas. Ik sta al een hele tijd (nadat ik in het kampioenschap van vorig jaar tot in de finale geraakte en dus veel punten bij won en bijna niet verloor) op plaats 2. En ik geraak amper voldoende in de buurt, laat staan erover.
Ik speel weinig tot geen tornooien, maar een tijdje geleden wel eens een tornooi gespeeld en gewonnen. 1 partij verloren en 1 gelijk gespeeld van de 13 partijen in totaal, helemaal niet slecht dus. Maar doordat ik ook veel punten voor sta op de derde en een hoge rating heb, verlies ik veel punten bij een verlies of gelijkspel. Dat schiet dus niet op om vooruit te geraken.
Verder speel ik het spel enkel in kampioenschap en teampartijen. Maar ik moet dus al een serieuze winst-streak neerzetten om na 1 verlies toch een beetje hoger te komen.

Ach ja, je kunt mensen niet verplichten om een kampioenschap of tornooi mee te doen natuurlijk. het is dus maar zo. maar ik vermoed idd dat de betreffende speler enkel af en toe 1 los spel speelt om steeds net niet een inactieve rating te hebben.
Ik begrijp dus wel je frustratie, maar ik vrees dat er weinig aan te doen is. Gewoon relativeren en leer door spelen. Het blijft een heel leuk spelletje. Wink
Naar boven
Leo1972Offline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2018 7:42    Onderwerp: Reageer met quote

Wat jij zegt klopt, vette speelt alleen een enkel spel tegen 1 vaste speler waar vette altijd van wint, dus ja.... Zielig als je zo bovenaan wil blijven staan.
Naar boven
Leo1972Offline

Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2018 7:44    Onderwerp: Reageer met quote

Maar het blijft zeker een zeer leuk spel
Naar boven
deugenietjeOffline
Megavip
Megavip

Totaal berichten: 243
Leeftijd: 34
Geslacht: Vrouw
Groningen
BerichtGeplaatst: Ma Okt 15, 2018 12:57    Onderwerp: Reageer met quote

Beetje verdacht

Update 07-03-2019

10-03-2019: 3737 zetten gedaan.
Naar boven
DinandOffline
Totaal berichten: 117
Leeftijd: 88
Netherlands
BerichtGeplaatst: Wo Okt 17, 2018 21:44    Onderwerp: Reageer met quote

deugenietje schreef:
Beetje verdacht

super verdacht loep

Belinda.Offline
Supervip
Supervip
Totaal berichten: 9
Geslacht: Vrouw
BerichtGeplaatst: Za Okt 20, 2018 2:14    Onderwerp: Reageer met quote

Ook ik vind het heel vervelend dat iemand op deze manier steeds eerste blijft! Als je geen toernooien wilt spelen, dan niet! Maar ik heb diegene al meerdere keren uitgenodigd voor een spel, maar het wordt steevast geweigerd!!! Je kunt inderdaad ook zien dat er maar heel af en toe een spel gespeeld wordt, en altijd tegen dezelfde, waar dan altijd van gewonnen wordt! Heel flauw! Heb hier ook al eens over geklaagd, maar toen werd gezegd dat diegene toen het spel er net was, zo hoog is gekomen, nu geen spellen verliest, en er dus terecht staat! Niet mee eens dus!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: