FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DinandOffline
Totaal berichten: 105
Leeftijd: 87
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2018 19:57    Onderwerp: sorteren Reageer met quote

Hallo,

In mijn eigen spellen lijst kan ik mijn spellen sorteren op naam/online/spel/tijd maar wanneer ik in de lijst van een andere speler een spel wil opzoeken omdat ik nieuwsgierig ben naar tacktieken in een bepaald soort spel... moet ik soms een hele lijst van verschillende spellen afgaan voordat ik de interessante spellen kan bekijken.

het lijkt me een goed idee om de mogelijkheid te implementeren dat men de lijst van andere spelers kan sorteren.... hiermee bedoel ik dat ik sneller kan zoeken binnen de lijst van een andere speler. (sommige spelers hebben een lijst van meer dan 50/100 spellen) als ik hierin bijvoorbeeld wil zoeken naar spellen van een bepaald spel, moet ik elk spel op naam zelf bekijken.

Hoop dat ik mijn idee een beetje helder heb kunnen overbrengen!?

met vriendelijke groet,
Dinand

vitamientjeOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 245
Geslacht: Vrouw
BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2018 21:49    Onderwerp: Re: sorteren Reageer met quote

Dinand schreef:
Hallo,

In mijn eigen spellen lijst kan ik mijn spellen sorteren op naam/online/spel/tijd maar wanneer ik in de lijst van een andere speler een spel wil opzoeken omdat ik nieuwsgierig ben naar tacktieken in een bepaald soort spel... moet ik soms een hele lijst van verschillende spellen afgaan voordat ik de interessante spellen kan bekijken.

het lijkt me een goed idee om de mogelijkheid te implementeren dat men de lijst van andere spelers kan sorteren.... hiermee bedoel ik dat ik sneller kan zoeken binnen de lijst van een andere speler. (sommige spelers hebben een lijst van meer dan 50/100 spellen) als ik hierin bijvoorbeeld wil zoeken naar spellen van een bepaald spel, moet ik elk spel op naam zelf bekijken.

Hoop dat ik mijn idee een beetje helder heb kunnen overbrengen!?

met vriendelijke groet,
Dinand

Dat zou ik ook wel willen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
kjavlOffline
Totaal berichten: 373
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2018 19:01    Onderwerp: Reageer met quote

De afgelopen spellen van een andere speler kun je wel sorteren (zolang je VIP bent uiteraard).

Het gaat jullie om het sorteren van de nog niet-voltooide spellen?

Goed als er daar ook een sorteermogelijkheid komt!
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9857
Leeftijd: 49
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2018 10:58    Onderwerp: Reageer met quote

Die wordt niet toegevoegd. De wens is duidelijk, maar wij cachen dat overzicht en dan is sorteren niet mogelijk.
DinandOffline
Totaal berichten: 105
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2018 17:13    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is wel jammer, dat word dus blijven ploegen door de lange lijsten van spellen Cool

StrandloperOffline
Supervip
Supervip

Totaal berichten: 149
Zimbabwe
BerichtGeplaatst: Zo Sep 30, 2018 10:00    Onderwerp: Reageer met quote

Vroeger kon ik sorteren op "gemarkeerde spellen" en nu niet meer. Is dat alleen weggelegd voor Mega-vips?

BG KO-9 goud BG KO-11 goud BG KO-13 zilver BG KO-2015 goud BG-masters2 goud
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9857
Leeftijd: 49
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Okt 01, 2018 9:52    Onderwerp: Reageer met quote

Strandloper schreef:
Vroeger kon ik sorteren op "gemarkeerde spellen" en nu niet meer. Is dat alleen weggelegd voor Mega-vips?

Sortering op gemarkeerde spellen zit er niet in, in ieder geval al heel lang niet meer. Ik weet niet meer of dat ooit wel zo geweest is.
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 854
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Di Okt 02, 2018 0:57    Onderwerp: Reageer met quote

Tot voor ongeveer een jaar, anderhalf, terug kon je je eigen historie sorteren op gemarkeerd. Is er uit gehaald ik dacht vanwege serverruimte of vermogen met de nachtelijke back-ups. Zoiets in ieder geval..
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: