FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9857
Leeftijd: 49
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2004 11:46    Onderwerp: Wat mag hier en wat niet! Reageer met quote

Dit is een forum om eventueel onderling spellen en spelaccessoires te kopen/verkopen/ruilen.

Het gaat hier expliciet om artikelen die met spellen te maken hebben, dus geen auto's, mobiele telefoons e.d. Hier zijn nl. al meerdere plekken voor op internet.

De admin bram en jwchess zullen hier toezicht op houden. Jijbent.nl is niet aansprakelijk voor eventuele schade doordat 1 van de partijen de overeenkomst niet nakomt of andere schade hieruit voortvloeiend, dit forum is alleen bedoeld als medium . Je kan dit wel aan de betreffende admins melden, en die zullen proberen of ze kunnen onderhandelen hierin.

Als je niet zeker weet of je hier iets mag plaatsen kan je een PB sturen naar 1 van de betreffende admins.

Veel plezier en succes met de spellen namens het adminteam.
DinandOffline
Totaal berichten: 105
Leeftijd: 87
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2018 22:27    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben aan het kijken naar de regels, helaas mag ik hier in het forum geen advertentie plaatsen van mijn bmw 318 die ik te koop heb staan.

laatste advertentie vraag stamt van 19-12-2013... wellicht een idee om toch wat te versoepelen?

met vriendelijke groet,
Dinand

bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 9857
Leeftijd: 49
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Sep 17, 2018 10:59    Onderwerp: Reageer met quote

echt niet Smile
Berichten van afgelopen: