FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DaggerheartOffline
Totaal berichten: 17
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Za Aug 25, 2018 15:01    Onderwerp: Axio Hex Reageer met quote

After they had to drop the Ingenious name due to copyright issues, Ingenious changed named to 'Axio Hex' as I understand.

Axio without the 'hex' in the title uses tiles with four edges (se link below). So Axio and Axio Hex are two different games. I believe the version played here is Axio Hex.

https://www.boardgamegeek.com/image/4163576/axio

Maybe the sites should update the name?

http://imgur.com/BBDrTKb

Name logo (link above).

Laatst aangepast door Daggerheart op Zo Aug 26, 2018 8:39, in totaal 5 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
DinandOffline
Totaal berichten: 114
Leeftijd: 87
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Aug 25, 2018 23:39    Onderwerp: Reageer met quote

you are refferring to the game Axio HEX wich should been a differend game than here at jijbent.nl...
rather give me a link where i can play that different game Axio HEX instead of a logo where the autor have written hex in de name......

but both games have the same author, also the same author have given jijbent.nl multiple other different licences to use his invented games on this website..... i do expect for this reason that jijbent.nl have good communications as wel as good agreements about using this inventors games including his name.

ik wil deze beste kerel niet continu blijven argumenteren. hij zoekt of aandacht voor ons onbekende privéredenen. waarin ik in dit bericht voor de laatste keer gehoor aan geef. of hij kijkt gewoon niet verder dan wat google hem verteld.

VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 853
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Aug 26, 2018 4:02    Onderwerp: Reageer met quote

Maakt niet uit, de kans is vrij groot dat er zo straks weer iets staat als;
:Deleted due to misunderstanding of a rule. Sorry."

Dat is al 3x gebeurd dus waarom geen 4e keer. Wat ik zelf ergerlijker vind is dat iedereen het zo nodig vind om ook in het engels te antwoorden, enkel omdat hij in het engels op een nederlandse site iets plaatst.
DinandOffline
Totaal berichten: 114
Leeftijd: 87
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Aug 26, 2018 19:46    Onderwerp: Reageer met quote

Vipbitch schreef:
Maakt niet uit, de kans is vrij groot dat er zo straks weer iets staat als;
:Deleted due to misunderstanding of a rule. Sorry."

Dat is al 3x gebeurd dus waarom geen 4e keer. Wat ik zelf ergerlijker vind is dat iedereen het zo nodig vind om ook in het engels te antwoorden, enkel omdat hij in het engels op een nederlandse site iets plaatst.

ja dat heb ik ook wel een beetje maar wil niet overkomen als een losgeslagen tokkie Rolling Eyes

DaggerheartOffline
Totaal berichten: 17
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Ma Aug 27, 2018 8:22    Onderwerp: Google it Reageer met quote

Use Google and search for "AXIO Hexagonal". This is the new name of the former 'Ingenious', and it's the game played here at jijbent.

Axio is a different game. However it uses the same symbols, and is made of the same designer. Axio Hex is a much better game, and I am happy it can be played here.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: