FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gameloverOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 312
Leeftijd: 55
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2018 4:10    Onderwerp: Betere cijfers Reageer met quote

Ik heb nu een finale kruissom lopen tegen Thecla. Mag die speler haar eigen blokjes uitzoeken? Want daar lijkt het wel op. Zij krijgt in de afgelopen 14 (!) spellen per spel gemiddeld zo'n 35 punten meer (ik heb het geteld) op haar bordje gelegd.. Ik kan me voorstellen dat dat een paar spellen achter elkaar gebeurd.. Maar 14 spellen achter elkaar? Als het at random gaat dan is de kans daarop ongeveer net zo groot als 2 keer achter elkaar de staatsloterij winnen.. Ik kan prima tegen mijn verlies hoor.. Maar dit vind ik eerlijk gezegd wel erg vreemd. En kom nu niet met een antwoord dat zij meer punten meegepikt heeft, want dat heb ik niet meegeteld.. Het gaat puur om de punten die een speler op zijn plankje krijgt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
simplythebest77Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 1062
BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2018 19:23    Onderwerp: Reageer met quote

Toch matchfixing ? Razz

.
Naar boven
simplythebest77Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 1062
BerichtGeplaatst: Ma Feb 19, 2018 11:51    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien heeft KJAVL hier een verklaring voor ? Smile

.
Naar boven
DinandOffline
Totaal berichten: 103
Leeftijd: 87
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Feb 19, 2018 11:56    Onderwerp: Reageer met quote

gewoon pech hebben, de kans is er gewoon dat iemand zoveel geluk kan hebben... kleine kans, maar een kans.

had die persoon beter 14 staatsloten kunnen kopen Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel AIM Naam Yahoo Messenger MSN Messenger 

kjavlOffline
Totaal berichten: 371
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Ma Feb 19, 2018 23:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ja hoor, gewoon je uiterste best doen en de spellen tóch winnen. Eindresultaat: gewonnen partijen én een tegenstander die klaagt over pech met de cijfers (in het geval van woordspel: letters).

Ik zie trouwens in de spellen dat je het verbazend goed doet “ondanks de vermeende cijferpech”.

Uitgangssituatie: geluk dwing je af door steeds strategisch die cijfers en symbolen weg te leggen die jouw situatie verbeteren (qua score + verdeling op plankje), onderwijl verslechterend kansen tegenstander (qua legmogelijkheden en eventueel daaruit voortvloeiend een slechter overblijvend plankje voor tegenstander). Dit is de enige constructieve manier om om te gaan met welke letter- of cijferverdeling dan ook.

Heb je na alles toch een vaag of meer concreet idee dat je “pech” hebt? Je kunt klagen wat je wil, dit brengt je in ‘t geheel niet verder. Je kunt er 100x gelijk in hebben, je moet het toch doen met hetgeen je toebedeeld krijgt. In het leven evenzo als in het spel. En wanneer je leert het meer alzo te zien, ziedaar, een verbreding van je horizon. En, hé, steeds meer tegenstanders die klagen over de slechte letters en cijfers die ze tegen jou toebedeeld krijgen ... en jij vanuit je mindfulness hen minzaam beziend ... Wink Exclamation

PS Simplythebest vroeg er met naam en toenaam om, vandaar mijn (ietwat enthousiaste en uitgebreide) reactie.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: