Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Roelien  Vip Geregistreerd op: 6-2-2010 Totaal berichten: 37 Geslacht: Onbekend |
|
hoihoi.
Het schijnt dat ik mijn sterretje kwijt ben achter mijn naam. Ik betaal vipje..maar ik weet nooit wanneer het verlopen is, maar dat zou ik wel handig vinden.
Hoe kan ik zien wanneer ik weer moet betalen? Het is zo leuk om te spelen dat ik heus wel wil betalen...
Groeten, Roelien |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Fegele  Supervip
|
Ik krijg altijd ruim voordat verlenging nodig is een mailtje op het emailadres waarmee ik me heb ingeschreven. Dan weet ik dat ik binnen zoveel tijd weer even moet gaan betalen.
Misschien heb jij een ander emailadres gekregen in de tijd dat je op Jijbent actief bent, zodat je die mailtjes niet krijgt? Dan zou je je emailadres op de site even moeten veranderen.
Als je weer vip bent, dan staat er op je pagina (waar ook je naam, favoriete spellen, enz. staan) Vip tot:
Daar kun je het dus ook aan zien. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
HaagseDammer  Supervip
Geregistreerd op: 26-5-2003 Totaal berichten: 762 Woonplaats: Den Haag Leeftijd: 46 Geslacht: Man |
|
Als je op Home geklikt hebt, kom je op een pagina waar je rechts een blok hebt dat Mijn overzicht heet. Daar komt, in rood, te staan hoe lang je nog vip bent en je moet verlengen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|