FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jobbei99Offline
Vip
Vip
Totaal berichten: 14
Leeftijd: 18
Geslacht: Man
Gelderland
BerichtGeplaatst: Ma Aug 29, 2016 14:11    Onderwerp: opening Reageer met quote

Waarom heeft iedereen dezelfde opening bij checkers?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
WishmasterOffline
Admin
Admin

Totaal berichten: 2249
Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Ireland
BerichtGeplaatst: Ma Aug 29, 2016 22:40    Onderwerp: Re: opening Reageer met quote

Jobbei99 schreef:

Ik denk dat dat wel meevalt, maar er is natuurlijk maar erg weinig keuze met checkers.
Als ik echter in een finale van het kampioenschap speel dan doe ik in de 4 partijen waar ik moet beginnen alle 4 een verschillende opening.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Verstuur mail MSN Messenger 

OpvakantieOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 19
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Zo Sep 10, 2017 16:30    Onderwerp: Re: opening Reageer met quote

Jobbei99 schreef:

Er zijn tutorials op internet waarin wordt uitgelegd welke zetten het beste zijn. Als ik mij niet vergis zijn dat ook door computers berekende beste zetten: computerprogramma's van iig checkers hebben alle mogelijke partijverlopen bepaald, en bepalen adh van die uitkomsten welke eerste zet de grootste kans op partijwinst geeft. Dat is dus waarschijnlijk de opening die jij bedoelt.

Ik ben verder absoluut beginnend op dat vlak, dus anderen mogen mij zeker corrigeren. Heb zelf afgelopen weekend nog een paar filmpjes gezien en kwam erachter dat mijn verdediging helemaal fout was. Daarnaast ook gezien hoe ik een aanvalsplan moet bedenken. Net wat potjes gespeeld, het gaat ineens stukken beter. Dus zeker aan te raden om wat literatuur of beeldmateriaal van profs erbij te pakken! Scheelt je zeker in het begin veel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: