Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vince1971Offline

Totaal berichten: 97
Leeftijd: 50
Geslacht: Man
BerichtGeplaatst: Ma Aug 28, 2017 10:10    Onderwerp: Negatieve rating Reageer met quote

Bestaat er ook zoiets als dat je voor een bepaald spel een negatieve rating kunt hebben? Als je met een nieuw spel begint is die 1500. Maar als je echt alles verliest kan die dan negatief worden uiteindelijk? Vraag me dan af als je dan van b.v. nummer 1 uit die categorie 1 keer wint hoeveel die rating dan ( theoretisch ) stijgt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
LeoNL

Leeftijd: 9
Geslacht: Man
Malawi
BerichtGeplaatst: Ma Aug 28, 2017 10:41    Onderwerp: Re: Negatieve rating Reageer met quote

vince1971 schreef:
Bestaat er ook zoiets als dat je voor een bepaald spel een negatieve rating kunt hebben? Als je met een nieuw spel begint is die 1500. Maar als je echt alles verliest kan die dan negatief worden uiteindelijk? Vraag me dan af als je dan van b.v. nummer 1 uit die categorie 1 keer wint hoeveel die rating dan ( theoretisch ) stijgt.

Theoretisch is een negatieve rating mogelijk, maar de kans daarop is vrij klein. Als je verliest van iemand met een rating van (ongeveer) 700 ratingpunten meer dan kost je dat geen ratingpunten meer. De laagste (mij bekende) actieve rating is nu 710 bij Woordspel.

Op de "Handig & tips"-pagina (https://www.jijbent.nl/handig.php) kan je zien hoeveel ratingpunten je er bij krijgt als je wint van iemand met minimaal 700 ratingpunten verschil. Dat is 20 (als je al 80 of meer spellen hebt gespeeld) tot maximaal 30 (als je pas 15 spellen hebt gespeeld).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: