Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bramOffline
Superadmin
Superadmin
Avatar

Geregistreerd op: 7-5-2003
Totaal berichten: 9977
Woonplaats: Vianen
Leeftijd: 52
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Apr 03, 2017 15:49    Onderwerp: Ziggo: mail dat je aan de beurt bent komt niet aan Reageer met quote

Wij merken de afgelopen tijd dat mail die wordt verstuurd als je aan de beurt bent, niet aankomt bij Ziggo e-mailadressen.

Wij hebben onze mail configuratie geoptimaliseerd, maar kennelijk vindt Ziggo op de een of andere manier dat wij spammen. Verder is er ook contact geweest met Ziggo, maar dat heeft alleen tijdelijk geholpen.

Het probleem ligt bij Ziggo en niet bij Jijbent.nl. Wij raden aan om over te stappen op een ander e-mailadres (b.v. gmail of Hotmail) of support van Ziggo in te schakelen.
_________________
www.jijbent.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group