FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
OpvakantieOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 19
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 12, 2017 0:40    Onderwerp: Voorjaarscompetitie: niet opgegeven, wel deelnemer? Reageer met quote

Beste lezers,

Heb vandaag een uitnodiging ontvangen voor de voorjaarscompetitie van dobbelspel. Sterker nog: ik werd al direct uitgenodigd voor de eerste partij. Ik kan mij alleen herinneren dat ik mij lang geleden opgaf voor domino, dammen en misschien checkers.

Op zich vind ik het oké dat ik erin zit. Ik kan helaas niet zien bij wie ik nu in de poule zit: kan iemand mij misschien wat meer vertellen over het toernooi, hoe ik erin ben gekomen en hoe het werkt?

Bij voorbaat dank!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOnline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 80752
Leeftijd: 63
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 12, 2017 13:55    Onderwerp: Re: Voorjaarscompetitie: niet opgegeven, wel deelnemer? Reageer met quote

Opvakantie schreef:
Beste lezers,

Heb vandaag een uitnodiging ontvangen voor de voorjaarscompetitie van dobbelspel. Sterker nog: ik werd al direct uitgenodigd voor de eerste partij. Ik kan mij alleen herinneren dat ik mij lang geleden opgaf voor domino, dammen en misschien checkers.

Op zich vind ik het oké dat ik erin zit. Ik kan helaas niet zien bij wie ik nu in de poule zit: kan iemand mij misschien wat meer vertellen over het toernooi, hoe ik erin ben gekomen en hoe het werkt?

Bij voorbaat dank!

Zie: http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?p=460884#460884 waar jij je hebt opgegeven.
Meestal wordt er door de organisator = jos_krd ook een pb gestuurd aan alle deelnemers met alle informatie die je nodig hebt.
OpvakantieOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 19
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 17, 2017 17:16    Onderwerp: Re: Voorjaarscompetitie: niet opgegeven, wel deelnemer? Reageer met quote

Marianne schreef:
Opvakantie schreef:
Beste lezers,

Bij voorbaat dank!

Zie: http://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?p=460884#460884 waar jij je hebt opgegeven.
Meestal wordt er door de organisator = jos_krd ook een pb gestuurd aan alle deelnemers met alle informatie die je nodig hebt.

Beste Marianne, ik stelde deze vraag op 11 maart. Ik heb mij 12 maart (link die je aangeeft) opgegeven voor de najaarscompetitie, niet de voorjaarscompetitie. Hoe ik toch in de voorjaarscompetitie kom, is mij een raadsel. Ik had me (weliswaar te laat) opgegeven voor andere spellen, maar waag nu ook een gokje met domino Smile

Iig bedankt voor je antwoord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
VipbitchOffline
Vip
Vip

Totaal berichten: 827
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Za Mrt 18, 2017 19:44    Onderwerp: Reageer met quote

https://forum.jijbent.nl/viewtopic.php?p=460208&highlight=#460208

Ik denk dat Jos je per ongeluk in heeft gedeeld Wink
En dit is je poule en overzicht;
http://home.kpn.nl/jeurisse/seizoen2017voorjaar/dobbelspel/DOBBELSPEL%20(2)%202de%20klasse%20A%20uitslagen.htm

Heb je geen PB gehad vraag Jos_krd er dan even om.

15x goud 15x zilver 35x brons .... Ooit wordt het nog wat Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: