Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 92025 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 68 Geslacht: Vrouw |
|
Ik vraag me af waarom ik niet altijd kan wisselen. Kun je dat nog eens duidelijk uitleggen, Bram? De spelregels zeggen: Quote: | "4. Tegels omruilen. Als je voor het aanvullen van de tegels geen tegels meer hebt met je laagst scorende kleur/symbool dan krijg je de optie om aan te geven dat je al je tegels wilt omruilen. Er worden dan 6 nieuwe tegels voor je getrokken." |
Als ik groen nodig heb omdat die kleur het laagst in score is, en er ligt geen groene steen meer op stok, dan leg ik een willekeurige steen neer in de hoop dat ik kan wisselen, maar die keuzemogelijkheid komt niet in beeld. Waarom niet? _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier
Laatst aangepast door Marianne op Ma Mrt 13, 2017 20:08, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9996 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Je kunt alleen wisselen als je geen enkele kleur meer hebt in je laagste scores. Let op: stel je hebt een laagste score van 2 voor rood en groen. Dan kun je alleen wisselen als je geen rood en! geen groen meer hebt. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 92025 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 68 Geslacht: Vrouw |
|
bram schreef: | Je kunt alleen wisselen als je geen enkele kleur meer hebt in je laagste scores. Let op: stel je hebt een laagste score van 2 voor rood en groen. Dan kun je alleen wisselen als je geen rood en! geen groen meer hebt. |
Aha, bedankt. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
oatvt Geregistreerd op: 6-10-2007 Totaal berichten: 102 Geslacht: Onbekend |
|
Zou de checkbox om de stenen te kunnen wisselen op een iets duidelijker wijze kunnen worden neergezet (bijv. rode tekst zoals bij andere spellen, of een popup zoals bij kahuna)?
Daarnaast het liefst een wat andere plaats: in ieder geval niet zo dicht bij de 'Doe zet'-knop. Op mijn telefoon moet ik enorm inzoomen om niet per ongeluk de zet te doen zonder te wisselen. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9996 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
oatvt schreef: | Zou de checkbox om de stenen te kunnen wisselen op een iets duidelijker wijze kunnen worden neergezet (bijv. rode tekst zoals bij andere spellen, of een popup zoals bij kahuna)?
Daarnaast het liefst een wat andere plaats: in ieder geval niet zo dicht bij de 'Doe zet'-knop. Op mijn telefoon moet ik enorm inzoomen om niet per ongeluk de zet te doen zonder te wisselen. |
Ga ik morgen/donderdag even over nadenken. Goede suggestie. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Twaburov Geregistreerd op: 28-5-2005 Totaal berichten: 372 Woonplaats: 's-Hertogenbosch Leeftijd: 32 Geslacht: Man |
|
Naar boven |
|
 |
 |
oatvt Geregistreerd op: 6-10-2007 Totaal berichten: 102 Geslacht: Onbekend |
|
Naar boven |
|
 |
 |
eefisinlove
Geregistreerd op: 28-3-2005 Totaal berichten: 69 Woonplaats: Rotterdam Leeftijd: 35 Geslacht: Vrouw |
|
Veel fijnere positie nu ook voor de Samsung edge |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|