Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Hans_K  Supervip
|
Omdat ik rood-groen kleurenblind ben (7% van de mannen heeft dat) is het lastig kleur in kleine oppervlaktes te herkennen. Daarom kijk ik meer naar de vorm van het symbool op de tegels.
Per spel kan het verschillen hoe lastig het voor mij is. Bij Axio staat de score van de tegels in vierkante blokjes met de kleur van de tegel. Oranje, rood en groen lijken op elkaar, en in iets mindere mate blauw en paars, waardoor ik deze amper kan onderscheiden.
Daarom het verzoek de score blokjes in vorm en kleur van de tegel weer te geven. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9996 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
ik snap het. Ben alleen bang dat de vormen veel te klein dan worden en je dus de symbolen niet meer kunt zien.
Je kunt met je muis over een popupje gaan met de informatie. Daar zal ik de vorm ook laten zien. Ga ik zo even doen. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9996 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Het popupje/layertje met de score is sterk verbeterd. Nu met de symbolen. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hans_K  Supervip
|
Bram, dit is een mooie oplossing.
Bedankt voor de aanpassing. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
wwwilly  Supervip
|
Het pop-upje is nu super mooi en duidelijk geworden. Maar voor een snelle blik kan de score in het groene vakje dan wit worden ipv zwart zoals het nu is? |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
|
wwwilly schreef: | Het pop-upje is nu super mooi en duidelijk geworden. Maar voor een snelle blik kan de score in het groene vakje dan wit worden ipv zwart zoals het nu is? |
tuurlijk _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
wwwilly  Supervip
|
bram schreef: | wwwilly schreef: | Het pop-upje is nu super mooi en duidelijk geworden. Maar voor een snelle blik kan de score in het groene vakje dan wit worden ipv zwart zoals het nu is? |
tuurlijk |
Dank je wel, dit is veel beter  |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|