Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
t-mo
Geregistreerd op: 20-9-2006 Totaal berichten: 1332 Woonplaats: tilburg Leeftijd: 51 Geslacht: Man |
|
Hoi allemaal,
Ik kijk net bij afgelopen spellen en zie in dit spel ( 20414479 ) dat het is afgelopen voor beurt tien. Is er opgegeven ? Nee, volgens mij was ik aan de beurt zelfs. Ik heb wel gewonnen, en niet onterecht.
Maar toch vreemd dit.
Kan iemand er even naar kijken, of dit een bug is of wat anders ?
groetjes, |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hoofdpijn  Supervip
Geregistreerd op: 6-11-2003 Totaal berichten: 1376 Leeftijd: 60 Geslacht: Man |
|
Als je in je historie de partij bekijkt, staat er '9. opg.' |
|
Naar boven |
|
 |
 |
t-mo
Geregistreerd op: 20-9-2006 Totaal berichten: 1332 Woonplaats: tilburg Leeftijd: 51 Geslacht: Man |
|
Hoofdpijn schreef: | Als je in je historie de partij bekijkt, staat er '9. opg.' |
Dat staat er dus bij mij niet... Het zou er moeten staan, maar echt niets... |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9967 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 51 Geslacht: Man |
|
Naar boven |
|
 |
 |
t-mo
|
bram schreef: | Er is inderdaad opgegeven. |
Dan is het een bug. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 9967 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 51 Geslacht: Man |
|
t-mo schreef: | Dan is het een bug. |
waarom? Is er dan niet opgegeven?
Er staat in de zettenlijst idd niet opgegeven, maar dat komt door de aard van het spel. De eerste zet wordt niet getoond en dus toont er hier idd ook geen opgave. Maar in de history kun je dat dus wel zien. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
t-mo
|
bram schreef: | t-mo schreef: | Dan is het een bug. |
Er staat in de zettenlijst idd niet opgegeven, maar dat komt door de aard van het spel. De eerste zet wordt niet getoond en dus toont er hier idd ook geen opgave. Maar in de history kun je dat dus wel zien. |
Omdat ik het niet zie staan. Moest even zoeken naar de door jou genoemde history, maar ook daar staat nergens opgegeven.
 |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Marianne  Superadmin
Geregistreerd op: 5-4-2004 Totaal berichten: 89591 Woonplaats: Berkhout Leeftijd: 67 Geslacht: Vrouw |
|
t-mo schreef: | bram schreef: | t-mo schreef: | Dan is het een bug. |
Er staat in de zettenlijst idd niet opgegeven, maar dat komt door de aard van het spel. De eerste zet wordt niet getoond en dus toont er hier idd ook geen opgave. Maar in de history kun je dat dus wel zien. |
Omdat ik het niet zie staan. Moest even zoeken naar de door jou genoemde history, maar ook daar staat nergens opgegeven.
 |
Ook niet als je klikt op het spelnummer?
Quote: | Zettenlijst en berichten spelnummer 20414479 1. 80* 78* 2. 84* 93* 3. 92* 106* 4. 94* 105*
5. 102* 107* 6. 64* 69* 7. 80* 85* 8. 72* 76*
9. opg. |
Misschien heb je een pop-upkiller aanstaan. _________________ Veel , maar vooral .... heel veel plezier |
|
Naar boven |
|
 |
 |
t-mo
|
Marianne schreef: | t-mo schreef: | bram schreef: | t-mo schreef: | Dan is het een bug. |
 |
Ook niet als je klikt op het spelnummer?
Quote: | Zettenlijst en berichten spelnummer 20414479 1. 80* 78* 2. 84* 93* 3. 92* 106* 4. 94* 105*
5. 102* 107* 6. 64* 69* 7. 80* 85* 8. 72* 76*
9. opg. |
|
Oh zit die informatie daar verstopt. Nou fijn dat te weten nu. Misschien geen bug dan, maar wel een puntje wat verbeterd kan worden vind ik. Bij alle andere spellen die ik speel zie je het gewoon in de zettenlijst staan.
in de zettenlijst stonden gewoon twee vraagtekens... |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|