Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Hrqls  Megavip
Geregistreerd op: 13-4-2016 Totaal berichten: 97 Woonplaats: Alkmaar Leeftijd: 49 Geslacht: Man |
|
op mijn laptop met touchscreen is het erg lastig om de lijntjes te selecteren, vaak klik er naast (mijn vingers zijn niet eens zo dik)
is het mogelijk om het actieve/raak vlak van de lijnen iets te verbreden?
met muis speelt het prima, maar die werkt niet zo goed op mijn laptop |
|
Naar boven |
|
 |
 |
vitamientje  Vip Geregistreerd op: 19-12-2011 Totaal berichten: 629 Geslacht: Vrouw |
|
Hrqls schreef: | op mijn laptop met touchscreen is het erg lastig om de lijntjes te selecteren, vaak klik er naast (mijn vingers zijn niet eens zo dik)
Daar zijn handige touchscreen pennetjes voor op de markt. Bij Action voor € 0,75 cent. |
|
Naar boven |
|
 |
 |
bram  Superadmin
Geregistreerd op: 7-5-2003 Totaal berichten: 10003 Woonplaats: Vianen Leeftijd: 53 Geslacht: Man |
|
Hrqls schreef: | op mijn laptop met touchscreen is het erg lastig om de lijntjes te selecteren, vaak klik er naast (mijn vingers zijn niet eens zo dik)
Is gebeurt, je mag nu iets naast de lijntjes klikken. Laat me even weten of het geholpen heeft. _________________ www.jijbent.nl |
|
Naar boven |
|
 |
 |
Hrqls  Megavip
Geregistreerd op: 13-4-2016 Totaal berichten: 97 Woonplaats: Alkmaar Leeftijd: 49 Geslacht: Man |
|
bram schreef: |
Is gebeurt, je mag nu iets naast de lijntjes klikken. Laat me even weten of het geholpen heeft. |
bedankt! zojuist 1 zet gedaan en meteen goed zonder problemen! |
|
Naar boven |
|
 |
 |
|