FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
karinOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 375
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2014 11:54    Onderwerp: veranderende dobbelstenen Reageer met quote

Hoi Marianne,
Sinds kort heb ik iets raars: als ik heb gegooid liggen de dobbelstenen stil en na enkele seconden veranderen ze nog een keer. soms is dat fijn, omdat ik dan opeens wel 3x5 heb bijvoorbeeld, maar soms ook vervelend, dan selecteer ik er twee om opnieuw te gooien en blijkt na de tweede worp dat intussen de stenen die ik heb laten liggen anders zijn.....

Enig idee waar dat aan kan liggen?

ook duurt het soms lang voordat het vinkje aangaat onder de stenen die ik opnieuw wil gooien.

groetjes,
Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 85273
Leeftijd: 65
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2014 12:02    Onderwerp: Re: veranderende dobbelstenen Reageer met quote

karin schreef:
Hoi Marianne,
Sinds kort heb ik iets raars: als ik heb gegooid liggen de dobbelstenen stil en na enkele seconden veranderen ze nog een keer. soms is dat fijn, omdat ik dan opeens wel 3x5 heb bijvoorbeeld, maar soms ook vervelend, dan selecteer ik er twee om opnieuw te gooien en blijkt na de tweede worp dat intussen de stenen die ik heb laten liggen anders zijn.....

Enig idee waar dat aan kan liggen?

ook duurt het soms lang voordat het vinkje aangaat onder de stenen die ik opnieuw wil gooien.

groetjes,
Karin

Nee, ik kan alleen een paar suggesties doen.
Het kan zijn dat je pc dan net met iets bezig is, zoals virusscannen of dat je teveel programma's hebt openstaan die ook je werkgeheugen kunnen beďnvloeden waardoor je pc trager reageert. Ik heb dat vroeger ook weleens gehad op mijn (oude) laptop, als ik veel programma's tegelijk open had staan en ook nog eens zat te msn'en of Skypen.
Je kunt dit voorkomen door bij je instellingen rollende stenen af te vinken.
Quote:
Dobbels rollend: JaNee (Rollende dobbelstenen bij dobbelspel)

Werkt sneller en ook accurater.
Je kunt in ieder geval het cachegeheugen van je pc legen en cookies verwijderen. Dat scheelt ook.
karinOffline
Vip
Vip
Totaal berichten: 375
Geslacht: Onbekend
BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2014 12:17    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Marianne,
Dank voor de snelle reactie. Heb instelling aangepast naar dobbels niet rollend en daarmee is het zo te zien opgelost. ik had verder alleen mail open.
vrgr Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
MarianneOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 85273
Leeftijd: 65
Geslacht: Vrouw
Netherlands
BerichtGeplaatst: Do Aug 14, 2014 12:19    Onderwerp: Reageer met quote

karin schreef:
Hoi Marianne,
Dank voor de snelle reactie. Heb instelling aangepast naar dobbels niet rollend en daarmee is het zo te zien opgelost. ik had verder alleen mail open.
vrgr Karin

Fijn dat het opgelost is. Veel plezier verder.
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: